TOP BRANDURI 2019: AZERÇAY

Se știe că Azerbaijanul poate cuceri pe oricine nu doar cu tradiții, arhitectură și istorie, dar și cu un ceai dintre cele mai apreciate și savurate, „Azerçay”. Este primul brand național de ceai al țării respective, reflectând gustul și tradiția de mai bine de un secol al ceaiului azer. Ospitalitatea acestui popor a depășit de mult hotarele țării, acesta ajungând și în Republica Moldova.

FILOSOFIA CEAIULUI AZER

Principiul acestei băuturi este absența aditivilor aromatizați, a substanțelor chimice. La creșterea ceaiului sunt folosite doar materiale eco, ingrediente de origine naturală. Ceaiurile sunt cultivate de pe plantațiile Lankaran și Astara. Lansat în 1996, „Azerçay” devine rapid favoritul consumatorilor. Pentru a simți adevăratul gust al ceaiului, e nevoie să respecți câteva reguli speciale. Se recomandă să folosești un ibric sau un ceainic separat de cel unde se află esența. Totul se face pentru ca băutura să își arate calitățile savuroase, iar cu ajutorul apei clocotite adăugate în cană să temperezi saturația și tăria ceaiului. Compania exportă în țări precum Rusia, Ucraina, Moldova, Belarus, Lituania, Polonia, Kazahstan, Kârgâzstan, SUA. În țara noastră ceaiurile pot fi găsite în toate marketurile.

PARTENERIATE DE SUCCES

„Azerçay” a fost brandul exclusiv de ceai la Eurovision 2012, organizat la Baku și la Primele Jocuri Europene din același oraș în 2015. Un alt parteneriat a fost cu cei de la primul club de golf deschis în Azerbaijan la fel, în 2015. Campionatul European U17 i-a avut pe cei de la compania de ceaiuri în calitate de sponsor oficial. Astfel, brandul a promovat creșterea interesului tinerilor azeri pentru fotbal.

REUȘITE DE TOP

Brandul „Azerçay” a obținut un mare succes în cadrul evenimentelor locale și internaționale. A primit medalia de aur și diplome la Festivalul Internațional de Ceai și Cafea. A obținut titlul de „Produsul anului”, în cadrul nominalizării de ceai de înaltă calitate la expoziția internațională „Food World Moskow”, organizată la Moscova, precum mențiunea „Ceaiul preferat” în Azerbaidjan la concursul „Alegerea consumatorului”, etc. Sloganul „ Azerçay- gustul preferat al întregii familii” reflectă dorința companiei de a surprinde fiecare consumator, indiferent de vârstă.

ANUL 2019

Fiind prezent și pe piața din RM, ceaiurile au început să fie apreciate și la noi. Echipa depune eforturi pentru ca produsele „Azerçay” să ajungă în fiecare casă a consumatorilor noștri. Membrii colectivului sunt ca o familie. Succesul obținut este aportul fiecărui dintre ei, colaborarea cu diverși parteneri interni și externi demonstrează cât este de întrebată producția companiei în Republica Moldova.

PROMOVAREA

Dacă vorbim de promovarea brandului în Republica Moldova, atunci aceasta a fost un punct esențial în campania de marketing a echipei locale. S-a muncit în mediul online, pe rețele de socializare, reviste, participări la expoziții și evenimente. Colaborarea cu cei de la Jurnal FM a fost la fel una răsunătoare. Pentru anul 2020 echipa speră la noi succese în vânzări și la o vizibilitate și mai extinsă. Noi le dorim succes!

Abonează-te la articolele

Vip Magazin