TOP BRANDURI 2019: DIGITAL PARK

DIGITAL PARK în sine e un proiect revoluționar pe piața imobiliară și adună cele mai de succes companii și start-up-uri din domeniul IT. Compania a creat un mediu de business complex cu facilități premium, care schimbă concepția clasică despre un post de muncă. Pe lângă locurile de muncă, a pus la dispoziția rezidenților o gamă de facilități cum ar fi serviciile bancare și comerciale, zonele de recreere și agrement.

DIGITAL PARK ÎN CIFRE

În anul 2019, compania a reușit să finalizeze faza a I-a de dezvoltare a proiectului, contractând șase companii mari din domeniul IT și cel creativ. Suprafața închiriată este de peste 6.000 metri pătrați, în cadrul căreia activează 1000 angajați. În doar 3 ani de activitate, DIGITAL PARK a acumulat un portofoliu de peste 20 milioane lei anual. Proiectul este apreciat atât de publicul larg, cât și de către partenerii externi. În acest context, de menționat e premiul „Smart Cities – Ecosistemul dezvoltării urbane inteligente”, obținut de DIGITAL PARK în acest an.

SILICON VALLEY DE MOLDOVA

Provocarea anului a fost crearea ecosistemului IT, inspirat din Silicon Valley, ceea ce pare să fi reușit companiei pe deplin, fapt confirmat de creșterea afacerilor rezidente pe teritoriul DIGITAL PARK. Au fost lansate spații cu condiții premium, s-au dat în chirie open-space-uri, a găzduit zeci de evenimente minunate, lucru ce doar a confirmat necesitatea unui astfel de spațiu în țara noastră.

ECHIPA DIGITAL PARK

Echipa este cel mai de preț activ în cadrul unei afaceri, iar fiecare membru își aduce aportul pentru ca rezidenții să beneficieze de o experiență unică. La moment, în echipa DIGITAL PARK activează 41 de persoane, iar echipa a fost formată nu după criteriul de gen, ci după nivelul de competență și experiența fiecărui membru.

ÎNCEPUTUL EREI DIGITAL PARK

DIGITAL PARK este un ecosistem de business IT, creat și finanțat de către STARNET, operator de telecomunicații cu renume pe piața noastră. Compania a dezvoltat acest brand pentru a revoluționa conceptul spațiilor de lucru și a oferi afacerilor din domeniul IT un mediu propice pentru dezvoltare. În așa mod, a dat viață teritoriului fostei uzine de tractoare – TRACOM, prin construirea unui întreg ecosistem cu open space-uri, servicii utile și spații pentru cele mai diverse evenimente schimbând astfel și optica urbanistică a capitalei.

THE PLACE TO BE

Nu este doar sloganul DIGITAL PARK, ci starea trăită de fiecare persoană care pășește pragul primului parc IT din Republica Moldova. Developeri, artiști sau participanții la evenimente, fiecare se va simți la DIGITAL PARK ca acasă. „The Place To Be” este mesajul prezent în toate campaniile de comunicare ale companiei.

Brandul este promovat prin diverse canale de comunicare: TV, platforme Social Media, presă scrisă și evenimente. Cea mai răsunătoare campanie a fost „Digital Park – The Place To Be”, care a stârnit un val imens de interes, convertit în zeci de vizite în primul parc IT din Republica Moldova.

AȘTEPTĂRI

Anul 2020 începe cu lansarea fazei a II a DIGITAL PARK, cu proiectarea a peste 25.000 m.p. destinați afacerilor din domeniul IT și cel creativ. De asemenea, sunt preconizate mai multe evenimente și parteneriate de amploare, care vor deschide noi oportunități pentru creșterea sectorului IT.

Aurelia Salicov, Director Digital Park

Anul 2019 a fost unul solicitant, dar și rezultativ pentru DIGITAL PARK. Datorită eforturilor echipei, am finalizat cu brio prima fază de dezvoltare a proiectului, în care activează cu succes șase companii mari de IT și din domeniul creativ. De asemenea, am organizat zeci de evenimente interesante, am stabilit parteneriate de succes cu mai multe organizații și companii, dezvoltând proiecte inovative. Anul 2019 ne-a depășit așteptările, iar pentru 2020 urmează dezvoltarea ecosistemului DIGITAL PARK, prin construcția a peste 25 mii metri pătrați pentru oficii și multe alte facilități pentru rezidenții DIGITAL PARK și locuitorii capitalei.

Abonează-te la articolele

Vip Magazin