Top 100 Branduri 2016. Coca-Cola /Băuturi Carbogazoase, Apă Minerală şi Sucuri/

Brandul „Coca-Cola” este nu doar celebru în toată lumea, dar și longeviv. Băutura a fost inventată de John Pemberton și a fost servită pentru prima dată la Farmacia Jacobs pe 8 mai 1886. Tot în același an s-au vândut în jur de 9 băuturi pe zi. În țara noastră, cunoscutul produs începe să fie comercializat odată cu lansarea companiei „Coca-Cola Îmbuteliere Chișinău” SRL, în anul 1994.

Istorie și rezultate

La baza promovării mărcii „Coca-Cola” în Republica Moldova stau platformele globale de brand adaptate specificului local. Cu siguranță că nu există o metodă unică de promovare care ar putea aduce un succes garantat, spun reprezentanții acestui brand. Totul începe de la obiectivele unei campanii de promovare către un anumit grup-țintă. Anul acesta s-au desfășurat trei campanii de promovare ATL pentru brandul „Coca-Cola”: Taste The Feeling, Summer și Christmas. S-au petrecut și două promoții naționale pentru consumatori: „Promoția de Paște” și „Promoția de Vară”. În cadrul promoției de Paște, „Adună-ți familia la masă”, au fost oferite 800 de coșuri de produse pentru masa de sărbătoare, în valoare de 1000 de lei, și 100 000 de sticle de Coca-Cola 1 litru. Cea de-a doua promoție a fost desfășurată în parteneriat cu operatorul de telefonie mobilă Orange – „Câștigă Internet de la Orange” – , valabilă timp de 11 săptămâni, în cadrul căreia au fost oferiți 50 MB cadou sub fiecare capac de Coca-Cola 500 ml. Pe parcursul anului, compania organizează diferite activități dedicate consumatorilor fideli, care, procurând brandul preferat, pot câștiga diverse daruri. Compania participă activ la evenimente muzicale, sportive și gastronomice. Chișinăul s-a bucurat și în acest an de Coke Live, a treia ediție, un eveniment cu muzică bună, mâncare gustoasă şi distracţii pentru toţi.

130 de ani de succes pe nume „Coca-Cola”

_mih9868_fmtTraian Nechifor, country manager Coca-Cola Hellenic Moldova: Rolul companiei pe piața locală este de a răcori consumatorii, de a dezvolta relații comerciale durabile cu partenerii acesteia și de a contribui la binele comunității. După 22 de ani de activitate, compania noastră continuă să opteze pentru un mediu de afaceri transparent, competitiv, în care principiile și valorile stau la baza strategiei Coca-Cola Hellenic Moldova. Proiectele, inovațiile și o echipă de oameni motivați constituie ingredientele de bază pentru creșterea și dezvoltarea durabilă a businessului.

Abonează-te la articolele

Vip Magazin