Farmacii, centre de optică, un salon al mamei și al copilului și branduri cu renume mondial formează prima rețea de farmacii din R. Moldova – „Felicia”, unul dintre liderii de pe piața de profil.

Prima farmacie „Felicia” a fost deschisă pe 23 iulie 1997 la Chişinău. Peste o scurtă perioadă, „Felicia” a implementat un concept inovator pe piaţa din R. Moldova: ideea de farmamarket, ceea ce presupune o farmacie cu formă deschisă de vânzare, cu mai multe avantaje de cumpărare pentru clienţi. „Felicia” rămâne fidelă caracterului fondatorului, de a implementa şi a aduce pe piaţă noi politici şi strategii de dezvoltare.

La ora actuală, „Felicia” reprezintă una dintre cele mai mari reţele de farmacii şi farmamarketuri din Republica Moldova.

• Peste 100 de farmacii și farma­marketuri în Chișinău și în cele mai importante orașe din țară;

• Peste 1000 de angajați;

• 15 optici cu cabinet medical;

• Unul dintre cele mai mari şi dotate centre de optică din ţară, „Felicia Optic Center”;

• Propriul depozit de medicamente, cu o suprafață de 2000 mp;

• Prima linie fierbinte farmaceutică;

• Sistem de fidelitate cu peste 250 000 de carduri active;

• Secție proprie de producere a medicamentelor;

• 15 000 de produse cosmetice ale celor mai renumite mărci;

• Propriul magazin online de produse cosmetice, www.eFelicia.md;

• 20 000 de produse farmaceutice și parafarmaceutice;

• Prima revistă de sanătate și frumusețe;

• Aplicația mobilă e-Farmacia Felicia;

• Colaborare cu peste 500 de distribuitori şi companii farmaceutice şi cosmetice.

În 2016 Felicia a obținut „Certificatul privind conformitatea cu Buna Practică de Distribuție pentru medicamentele de uz uman”, ceea ce încununează un efort intens și constant de dezvoltare, modernizare și implementare cu succes a Regulilor de Bună Practică de Distribuție.

Mereu fidelă direcției alese – cea a inovației și a deschiderii maxime față de nevoile clienților săi, în 2016 „Felicia” începe implementarea unui nou sistem de loialitate – unic pe piața de profil din R. Moldova. Astfel, clienții deținători de carduri de loialitate devin parte a „Clubului Felicia”, unde fidelitatea se răsplătește cu bonusuri „Felix” – convertibili în bani, pentru fiecare achiziție, cu reduceri la produsele preferate și cu daruri personalizate. Totul, pentru a răsplăti fidelitatea și a sărbători împreună momentele speciale.

Istoria branduluiimg_8202_fmt

Cuvântul „Felicia”, în traducere din latină, înseamnă fericire și reprezintă cel mai bine filozofia brandului. Totodată, Felicia este numele fiicei mai mari a lui Dorian Berdos, născută cu doar câteva luni înainte de lansarea mărcii. Brandul a fost elaborat și lansat odată cu prima farmacie din rețea, devenind, astăzi, unul dintre cele mai recunoscute și populare branduri autohtone.

Rețeaua are două sloganuri – „Farmacii. Sănătate. Frumusețe.” și „Avem grijă de sănătatea ta!”, ambele exprimând misiunea, principiile și valorile companiei, precum și specificul domeniului de activitate.

Promovare

Strategia de promovare a companiei urmărește prezența în punctele-cheie, dezvoltarea continuă, profesionalism și deservirea clienților la cote maxime de calitate.

Adepta unei abordări flexibile în comunicare și promovare, Felicia folosește un spectru amplu de platforme și instrumentele cele mai moderne pentru a comunica eficient cu clienții săi: de la TV și publicitate outdoor până la cluburi de discuții, master classuri, o prezență amplă și vie online și campanii care sparg canoanele unei rețele de farmacii (să ne amintim aici despre Anul Micilor Fericiri și despre sutele de umbrele ce au umplut de culoare și zâmbete orașul).

103 farmacii și farma­marketuri în cele mai importante orașe

img_9893_fmtNatalia Sturza, directorul general al rețelei „Felicia”: De 20 de ani, în grija sănătății dvs! Un itinerar al provocărilor și al setei permanente de a fi mai bun, de a oferi tot ce este mai bun clienților noștri. Privind retrospectiv tot acest parcurs, descoperim „oameni pentru oameni”. O echipă creativă, puternică, foarte diferită, dar, fără dubii, unită în ceea ce privește două aspecte: Argumentul calității – SĂNĂTATEA, și Perspectiva dezvoltării – INOVAȚIA.