Brandul „Lumea Imobilului” a intrat pe piața imobiliară autohtonă acum 11 ani. Și, de atunci, a devenit un nume notoriu în acest domeniu, demonstrând, datorită calității serviciilor prestate, dar și profesionalismului echipei sale, alcătuită din 14 persoane, o evoluție constantă.

Istoria Brandului

„Lumea Imobilului” a fost creată, în 2005, din pasiune, fondatorii acesteia depunând un efort enorm. Inițial, în cadrul ei activau doar doi agenți imobiliari și un contabil. Treptat, echipa s-a extins, având mai mulți colaboratori instruiți și cu o experiență bogată în spate. Datorită acestei echipe, agenția reușește de 11 ani să se mențină pe piața imobiliară din R. Moldova. În ce privește denumirea companiei, fondatorii săi au pus accent pe mai multe aspecte, în special pe diversitatea serviciilor imobiliare și pe faptul că „Lumea Imobilului” este un nume sonor, memorabil atât în limba română, cât și în limba rusă.

Logoul agenției este unul reprezentativ și face trimitere la numele acesteia: globul reprezintă lumea, casa – imobilul, iar culorile albastru și oranj au fost alese împreună cu angajații, prima semnificând succesul, autoritatea și afacerile, iar cea de-a doua – vitalitatea.

Sloganul „Suntem recomandați prietenilor” a apărut odată cu experiența agenției. Foarte mulți clienți au început să recomande „Lumea Imobilului” rudelor, prietenilor, cunoscuților, fapt care i-a asigurat companiei o dezvoltare stabilă pe piața imobiliară.

Promovarea brandului

Agenția încearcă să-și promoveze brandul la maximum, astfel încât nu ezită să plaseze publicitate outdoor, în mediul online, în diverse articole pentru reviste. Mai mult decât atât, „Lumea Imobilului” și-a crescut vizibilitatea și prin intermediul expozițiilor şi al târgurilor imobiliare, la care participă în mod sistematic. Totodată, agenția a răspuns și câtorva solicitări de sponsorizare a unor evenimente, de acordare a parteneriatelor în domeniu, precum și participă la diferite concursuri. Anume aceste fapte cresc reputația agenției „Lumea Imobilului” și îi mărește prezența pe piață.

Premii

Best Companies of the Year 2015, locul I; concursul organizat de revista „Business Class”.

Best Companies of the Year 2014, locul II.

1000 de clienți mulțumiți anual

untitled_fmt Denis Budac, directorul agenției „Lumea Imobilului”: „Lumea Imobilului” a apărut pe piață atunci când acest lucru era mai mult decât necesar. Ca în orice ­business, munca noastră este construită pe relația dintre agentul imobiliar și client, și de asta depinde succesul sau eșecul nostru. Totuși, clienții noștri apelează la serviciile noastre pentru că ei cred în noi, pentru că am demonstrat că putem fi și profesioniști, și umani în același timp.

 

Text: Svetlana Tataru