Top 100 Branduri 2016. Pegas /Restaurante/

În anul 2001, în urma dezvoltării companiei Pegas SRL, a urmat continuitatea logică prin deschiderea restaurantului cu acelaşi nume, pentru ca toată lumea să poată savura produsele combinatului. Iniţial, restaurantul „Pegas” avea doar patru măsuţe şi semăna mai mult cu un grill-bar, unde să găteau cei mai buni crenvurști şi cârnăciori din oraş. În scurt timp, barul a crescut şi s-a transformat într-un restaurant de lux cu două etaje, unde acum poţi savura nu doar gustări excelente din carne, ci şi alte mâncăruri din bucătăria europeană fusion, „Pegas” devenind un brand cu renume în domeniu și opțiunea indubitabilă a gurmanzilor cu gusturi rafinate. Astăzi, pentru buna funcționare a restaurantului și satisfacerea totală a cerințelor vizitatorilor, la restaurantul „Pegas” muncesc 70 de persoane.

img_1187_fmtSIMBOLURI DEFINITORII

În mitologia greacă, înaripatul cal Pegas este simbol al frumosului, al eternului și al succesului. Pe parcursul anilor, prin conceptul său și prin abordare, acesta confirmă cele trei caracteristici ale simbolului mitic, fiind o expresie a frumosului și a artei și promovând valori culinare eterne.

Logotipul restaurantului, minimalist și stilizat, pe lângă denumirea „Pegas”, inserează imaginea calului înaripat și specificația TERRACE & RESTAURANT, SINCE 2001.

CONCEPTUL RESTAURANTULUI „PEGAS”

Toate aromele bucătăriei europene fusion se regăsesc într-o formulă perfectă în meniul restaurantului „Pegas”. Carnea, gătită după rețete sofisticate, se lasă „îmbrățișată” de sosuri și condimente, oferind o adevărată plăcere gustativă; salatele conțin combinații unice de ingrediente, pastele sunt expresia bucătăriei italiene, micile dejunuri au aromă franceză, iar vinurile selecte sunt nelipsite din vinoteca restaurantului. Impresionant la „Pegas” este și ritualul deservirii, modalitatea în care ajung preparatele pe masă, bunăvoința personalului și un interior relaxant ce îmbină jocul lemnului cu oglinzile și lumina. Mai mult, vizitatorii sunt plăcut surprinşi atunci când primesc nota de plată. După cum afirmă directorul restaurantului, Irina Bespaliuc, plăcerea pe care o veţi primi la „Pegas” nu costă mult, dar merită.

Amplasat într-o zonă foarte comodă, în centrul capitalei, restaurantul „Pegas” este şi foarte uşor de găsit. E destinația perfectă pentru orice ocazie, de la mic dejun pentru inspirație sau un prânz de afaceri până la cine romantice și reuniuni familiale. O atenţie deosebită este acordată confortului copiilor: pe gazonul din cadrul terasei de vară a restaurantului este amplasat un teren de joacă pentru copii. Un detaliu foarte important este că „Pegas” este deschis 24 de ore din 24, şapte zile pe săptămână. Valorile restaurantului „Pegas” sunt: onestitatea, responsabilitatea, sinceritatea, organizarea şi spiritul pozitiv.

PROMOVAREA BRANDULUI

Echipa administrativă a restaurantului este sigură că cea mai eficientă și sigură promovare se face prin munca îndeplinită corect și cu abnegație. Astfel, prin implicare acerbă în fiecare proces, prin calitatea produsului final, prin aplicarea inovațiilor și a tendințelor internaționale în materie de preparare și servire, restaurantul „Pegas” își confirmă în mod continuu numele pe piață. Din strategia de marketing a brandului fac parte și sponsorizările, participările la acțiuni de caritate, mizarea pe recomandarea directă a vizitatorilor.

1 locul pe care brandul „Pegas” l-a obținut la Picnic Food Fest

_75b5342-copy_fmtIrina Bespaliuc, directorul restaurantului „Pegas”: Pegas este o afacere de familie și un proiect prin care ne-am propus să exprimăm această armonie și acest spirit cald ce dăinuie într-o familie integră. Însăși echipa Pegas acționează ca o familie, prin respect, comunicare, susținere și viziune comună. An de an, perfecționăm conceptul brandului, bucătăria, interiorul restaurantului, astfel încât să corespundem celor mai actuale tendințe și cerințe și să avem parte doar de beneficiari mulțumiți.

Abonează-te la articolele

Vip Magazin