Top 100 Branduri 2016. Supraten /Centre comerciale cu materiale de construcţie/

SUPRATEN nu are nevoie de prezentări în domeniul producerii şi comerțului materialelor de construcție, fiind un „grand”, un brand ce și-a „fundamentat” numele prin experiența vastă de 17 ani pe piață, prin progresul şi inovațiile în domeniul materialelor de construcție, prin abordarea profesionistă a consumatorilor, prin adaptarea sa continuă în raport cu necesitățile acestora.

ISTORIA BRANDULUI

Brandul SUPRATEN a fost elaborat şi lansat în 1999, la inițiativa Consiliului de administrare al companiei. Astăzi, la uzinele şi centrele comerciale SUPRATEN, utilizând tehnologii germane moderne, muncesc peste 1100 de angajați. SUPRATEN comercializează, dar și produce sute de tipuri de mărfuri finale, atât în centrele sale comerciale, cât și în mediul online – vopsele, grunduri, chituri, adezivi și multe alte tipuri de materiale de construcție. În plus, SUPRATEN are un sortiment bogat de mobilier şi decor pentru casă, de electrocasnice, de corpuri de iluminat, de uși și ferestre, de jaluzele ș.a. Calitatea produselor sale este confirmată prin certificatul internațional ISO 9001:2008.

dscn4169_fmtELEMENTE DEFINITORII

Denumirea brandului a fost stabilită în baza primului produs lansat pe piață, care se numea SUPRATON. Logotipul companiei este format dintr-un pentagon – figură geometrică în formă de stea cu cinci laturi de diferite culori, cu un cerc în mijloc. Fiecare culoare are o semnificație aparte: albastru închis – precizie, albastru deschis – intelect și transparență, roșu – energie, galben – inspirație, optimism, verde – relaxare, iar cercul ce le reunește simbolizează unitatea și armonia.

Conceptul brandului este întregit prin sloganul „Cu semnul calității”, care vorbește de la sine.

RESPONSABILITATE SOCIALĂ

Compania SUPRATEN este preocupată de creşterea, în Republica Moldova, a unei generaţii de specialişti calificaţi în domeniul construcţiilor şi, de aceea, susţine instituţiile de învăţământ care pregătesc specialişti în acest domeniu. Astfel, 33 de şcoli profesionale, două colegii şi Universitatea Tehnică din Moldova primesc în permanenţă ajutor din partea companiei SUPRATEN. Ea livrează gratuit instituţiilor de învăţământ de profil materialele necesare în acest scop. În plus, în fiecare instituţie de învăţământ de profil, compania SUPRATEN a amenajat săli de clasă pentru orele teoretice, dotate cu panouri informative, cu seturi de instrumente pentru efectuarea lucrărilor de tencuire şi finisaj. În unele instituţii, compania a acordat sprijin în amenajarea atelierelor de lucru pentru desfăşurarea cursurilor practice.

Responsabilitatea socială este unul dintre cele mai importante principii de activitate ale companiei SUPRATEN. Compania acordă ajutor financiar şi material permanent instituţiilor de învăţământ, orfelinatelor, veteranilor şi pensionarilor. SUPRATEN dezvoltă un program special de ajutorare a copiilor orfani şi a copiilor străzii.

1100 de locuri de muncă sunt asigurate de SUPRATEN.

img_6253-copy_fmtNicolae Tricolici, directorul general al SUPRATEN: Misiunea SUPRATEN este de a asigura țara cu materiale de construcție eficiente și durabile, pentru a îi oferi, astfel, siguranță și prosperitate. Iată de ce ne pasă nu doar ce materiale comercializăm, ci și de „viața” ulterioară a acestora, de finalitatea lucrărilor de construcție sau amenajare. În cadrul companiei SUPRATEN activează un centru de formare, singurul de acest gen în Republica Moldova, în care sunt instruiți managerii, vânzătorii-consultanți ai companiei și toți doritorii de a cunoaște teoria și practica lucrărilor de construcție și finisaj.

Abonează-te la articolele

Vip Magazin