Top 100 Branduri 2016. Viggo /Vestimentaţie/

Fiind un nume sonor de vestimentaţie bărbătească pe piaţa de profil de la noi, Viggo se recomandă şi este deja apreciat ca un creator al stilului masculin şi expert în crearea costumelor și a experiențelor de modă specifice omului modern. Mai mult decât atât, Viggo investeşte timp și pasiune în ținute care să se potrivească fiecărui personaj masculin.

Putere scandinavă în eleganţă italienească

Creatorii din spatele brandului „Viggo” sunt perseverenţi să ofere cea mai bună durabilitate şi cea mai înaltă calitate a detaliilor la finisarea fiecărui articol de îmbrăcăminte produs. Acest nume este prezent pe piață încă din 2010, fiind legat „Ego Fashion” – o reţea de magazine multibrand, axate pe moda publicului larg, după care i-a venit şi rândul bine-cunoscutului concept „Louis Purple” să fie prezentat şi dezvoltat, care împărtăşește dragostea pentru stilul de îmbrăcăminte business elegant.

Proiectul cu numele „Viggo” a fost elaborat în 2015 şi lansat la începutul anului 2016, numărând, deocamdată, 36 de angajaţi. Pornind de la apariția ideii, având opt ani de experiență în domeniu cu alte două branduri bărbătești de notorietate în România, au fost stabilite direcția, misiunea și valorile companiei, a fost ales numele și au fost contactaţi furnizori de prestigiu din Italia, Marea Britanie și România pentru a atinge un standard superior de calitate. Astfel, din ianuarie 2016, și-a început activitatea primul magazin „Viggo”. Foarte curând, după stabilirea şi dezvoltarea brandului, urmează etapa de extindere a acestuia dincolo de hotarele țării. Mai exact, în 2017, „Viggo” urmează să deschidă un magazin în Praga.


Pilonii de bază

hrs_fs_b0288_fmtÎn procesul de construire a brandului, Viggo se conduce de:

• Stil și modă, care duc instinctiv spre succes;

• Linia de ținute Business, care oferă încredere și degajare;

• Linia Contemporan, care se distinge prin rafinament;

• Linia Ceremony, care se remarcă ­printr-un stil lejer, dar un pic elegant;

• Creații la comandă, pentru a maximiza confortul clienților.

„Viggo” este destinat bărbaţilor din mediul urban, abili și ambiţioşi, cu un venit financiar mediu până la mare, cu vârste cuprinse între 22 şi 55 de ani.

Colecţiile „Viggo” sunt capodopere ce denotă stil, pentru crearea cărora sunt procurate cele mai bune țesături dintr-o selecție de furnizori de încredere: Dormeuil, Vitale Barberis Canonico, Holland and Sherry, Lanificio F. lli Cerruti, Guabello şi Fratelli Tallia di Delfino. Eleganța și versatilitatea costumelor „Viggo” au în spate secole de experienţă în croitorie italiană, tradiţie britanică și rafinament franţuzesc.

Bărbaţii care doresc să-şi asume toate aceste calităţi pot merge pe adresa str. Alexei Mateevici 64, Chişinău, să telefoneze la numărul: 373 68776666, să acceseze pagina de facebook Viggo Moldova sau site-ul www.viggo-tailoring.com.

The signature of successhrs_fs_b0196_fmt

Apropo de nume, acesta este inspirat din poveștile cu vikingi. În limbajul lor, viggo este sinonimul victoriei. Semnificativă şi plăcută e asocierea cu victoria, mai ales că sună foarte italienește. Logoul brandului are un design care arată ca o semnătură și are nonșalanța pieselor vestimentare promovate de Viggo. Mottoul Viggo este „The signature of success”, pentru că ţinutele „Viggo” sunt esențiale în atingerea succesului indiferent de context sau eveniment. Or, cei de la „Viggo” se focusează pe mediul de business, unde succesul este literă de lege.

Contribuţia lui Cătălin Botezatu

Promovarea inițială a brandului s-a rezumat la publicitatea TV prin intermediul imaginii cunoscutului creator român Cătălin Botezatu. Mai exact, prin prezentările de modă „Viggo” by Cătălin Botezatu la posturile TV din România. Brandul a devenit cunoscut și prin participarea sa la târgurile de nunți, dar şi prin publicitate pe Facebook, semnând ulterior cu Google SEO și AdWords contracte pentru promovare. Viggo este prezent în toate clădirile de birouri din București, prin intermediul panourilor publicitare, este partener Forbes România, Wall Street România și apare în reviste precum Elle sau Luxury. Este şi sponsor oficial al Federației Române de Fotbal, colaborare care contează mult pentru echipa acestui brand.

În scopul promovării mărcii „Viggo”, a fost stabilit inițial un buget de 80 000 €, care, însă, a fost extins până la 150 000 €. În 2017, cei de la Viggo planifică să aloce pentru promovarea brandului 100 000 €.

2 milioane de euro, cifra de afaceri a brandului Viggo din martie până în prezent

lider_fmtIonuţ Marin, fondatorul brandului Viggo: Noi venim pe piață cu o promisiune de a oferi un stil diferit, acela al unui serviciu unic în fiecare magazin „Viggo”. Dorim să punem la dispoziția clienților noștri costume elegante și confortabile care pot fi purtate cu încredere, care oferă o senzație de plăcere și degajare. Dar şi ne-am angajat să facem moda de lux accesibilă și ușor de purtat pentru o categorie largă de clienți. Moda nu ar trebui să fie restrictivă, iar bunul-gust la îmbrăcăminte poate fi cultivat ușor cu ajutorul unor compoziții potrivite.

Abonează-te la articolele

Vip Magazin