Spre covorul roşu de la Cannes

Norocul te poate găsi oriunde. Aşa s-a întâmplat şi cu Vitalie Iaţişin. Fiind într-o deplasare în afara ţării, el a fost surprins în cel mai plăcut mod posibil de către reprezentanţii BC „Moldova Agroindbank” SA, fiind anunţat că este câştigătorul promoţiei „A fi în lumea filmului este de nepreţuit”. Premiul a fost o călătorie pentru două persoane şi posibilitatea de a participa la Festivalul de Film de la Cannes, Franţa, desfăşurat între 17 şi 28 mai 2017. Cum a fost această experienţă pentru Tatiana şi Vitalie Iaţişin, cu ce impresii au rămas, dar şi alături de care vedete au păşit pe covorul roşu, aflaţi în acest material.

Cum aţi aflat de promoţia iniţiată de MAIB şi Master Card?

Vitalie: Sunt client fidel al Moldova Agroindbank de mai bine de zece ani! La fel ca şi soţia mea, suntem beneficiarii cardurilor salariale oferite de MAIB. Deci, tot ce este legat de denumirea acestei bănci ne este cunoscut şi ne place. Despre acest concurs am aflat întâmplător, de pe unul dintre panourile publicitare din oraş. Iată că timpul de aşteptare la semafor poate fi şi util uneori!

De ce anume dvs aţi câştigat?

Tatiana: Ştiţi, când citeam informaţia de pe acel panou despre promoţia lansată de MAIB, mi-am zis: „Ce bine ar fi să mergem şi noi la acest festival!”. Şi se pare că puterea gândului a materializat acest vis. Dar şi faptul că soţul meu achită mereu cu cardul orice serviciu a jucat un rol decisiv. Este mult mai comod, mai ales când călătorim în alte ţări. Astfel, portofelul „respiră”, nu devine plin cu diverse bancnote străine printre care te poţi pierde, iar monedele nu îţi „invadează” spaţiul, ca apoi să le arunci. Şi, da, poate părea straniu, dar în portofelul lui puteţi găsi doar 3 lei cash!

Cum au reacţionat familia, rudele? Cum au fost pregătirile?

Vitalie: Am primit foarte multe felicitări! Copiii au fost foarte entuziasmaţi, în special Laura, fiica mai mare. Am încercat să luăm copiii cu noi, dar au eşuat toate tentativele de a procura bilete, deoarece festivalul este unul închis. Şi anume prin asta se distinge. Nu oricine poate ajunge aici. Biletele le oferă doar sponsorii sau partenerii evenimentului. Noi am avut această şansă pentru că folosim MasterCard de la MAIB, iar compania „MasterCard Europe”, după cum ştiţi, este sponsorul general al Festivalului de Film de la Cannes 2017.

dsc_1683_optCe impresie v-a lăsat prima zi la Cannes?

Tatiana: Din momentul în care am păşit pe pământul francez, am simţit spiritul înalt organizatoric al evenimentului. În aeroport am fost întâmpinaţi de reprezentanţii MasterCard, care ne-aucondus spre o limuzină, cu care am şi ajuns la hotelul de 5 stele de pe ţărmul mării. Ne-am simţit vedete chiar de la prima apariţie în Cannes. Pe drum, am avut parte de un şofer foarte amabil, care ne-a povestit cam totul despre acest festival şi ne-a pregătit moral pentru apariţia noastră pe covorul roşu, iar la final a menţionat franc: Să zâmbiţi şi să savuraţi momentul! Asta am şi făcut.

Ce aţi reuşit să vizitaţi în această perioadă?

Vitalie: Cei de la MasterCard ne-au organizat două excursii. Una a fost în zona veche a Cannes-ului şi alta – la Palatul unde a avut loc festivalul propriu-zis. Şi, în fiecare seară, eram invitaţi în restaurante diferite în care am reuşit să savurăm cele mai rafinate mâncăruri din bucătăria franceză alături de alţi norocoşi ai acestei promoţii organizate şi prin Ucraina, Georgia şi Portugalia. Am rămas impresionaţi de istoria localităţii, de oamenii liberi de aici, dar, în special, de sala Palatului. Absolut fantastică: 750 de locuri, scaune mai mult decât confortabile, făcute dintr-un lemn special pentru o acustică impecabilă. Magnifique, cum ar spune francezii, deşi eu nu cunosc limba lor!

Ştim că cei de la MasterCard v-au pregătit câteva surprize. Care au fost acestea?

Tatiana: În primul rând, am fost trataţi ca adevărate vedete, chiar am trăit în acelaşi hotel cu majoritatea dintre ele. Pregătirile pentru participarea propriu-zisă la Festival, la fel, au fost un moment memorabil. Camera de probă a fost o altă surpriză pentru noi. Alegerea hainelor a fost o adevărată provocare, cel puţin pentru mine. A durat cam două ore până am decis pe care dintre zecile de rochii oferite o voi îmbrăca. Am ales iniţial vreo 20, apoi trei, până m-am oprit la cea pe care am luat-o. Lui Vitalie i-a fost mai uşor. Zece minute şi voila! Cel mai „celebru” cuplu moldovean de la Cannes era pregătit pentru a defila. Hainele ne-au fost aduse la hotel. Tot acolo am avut parte de un machiaj profesional, ca de vedete. La Festival am ajuns cu o limuzină, iar când uşile automobilului s-au deschis, mândri, plin de emoţii, dar cu zâmbetul pe faţă, în lumina a sute de bliţuri, am păşit spre visul nostru, pe covorul roşu al Festivalului. Şi am savurat orice clipă, pentru că ştiam că dacă ajungem la scări, nu există cale de întoarcere. Ulterior reprezentanţii MasterCard ne-au dăruit hainele pe care le-am ales şi asta a fost încă un moment de bucurie pentru noi.

dsc_1764_optCe filme aţi reuşit să vedeţi?

Vitalie: Am urmărit „In the Fade”, cu actriţa de origine germană Diana Kruger, care a şi luat premiul Festivalului pentru cea mai bună interpretare feminină. E un film psihologic, despre terorism; te pune mult pe gânduri. Şi, apropo, chiar dacă filmul dezvoltă o temă actuală, ne-am simţit în siguranţă la acest festival. Serviciile de securitate erau foarte bine pregătite, iar aceasta se simţea la nivel de organizare.

Cum aţi caracteriza, prin câteva cuvinte, această călătorie?

Vitalie: Mai vreau o dată! (Zâmbeşte) Este o motivaţie de a mai participa şi la alte promoţii! Niciodată nu am crezut că voi fi eu cel norocos. Dar norocul îţi surâde atunci când îl încerci. Sunt recunoscător!

3517297

3516841

 

 

Text: Svetlana Tataru

Abonează-te la articolele

Vip Magazin