Gianluca Mech, desemnat „Omul Anului 2017” la categoria Frumuseţe şi sănătate

Celebrul nutriţionist Gianluca Mech nu are nevoie de introduceri şi prezentări lungi. E omul care ştie ce înseamnă modul sănătos de viaţă fără a apela la tot felul de extreme. Afacerea sa a cucerit vedete de la Hollywood, iar succesul său urcă treaptă cu treaptă spre noi orizonturi.

În 2017 au fost mai multe succese. Îmi e greu să mi le amintesc pe toate! Din punct de vedere ştiinţific, sunt foarte mândru de faptul că Tisanoreica a fost introdusă în volumul „The Mediterranean Diet, 1st Edition. An Evidence-Based Approach” – un tratat ştiinţific editat de gigantul mondial „Elsevier” sub redacţia prof. Victor R. Preedy, călăuzitor al King’s College din Londra – fiind definită drept unica dietă chetogenică mediteraneană. Pe de altă parte, dacă e să privim de pe muntele monden, sunt mândru că am ajutat să revină în formă unele personaje importante. Am avut şi oportunitatea de a-i fi putut întâlni pe Hillary şi Bill Clinton, fiind invitat la un eveniment la Washington. Vreau să mai adaug aici şi succesul pe care îl am în fiecare zi: acela de a primi mereu mulţumiri pentru că am contribuit la îmbunătăţirea aspectului persoanelor şi le-am ajutat să se accepte şi să se iubească mai mult – iată care este sursa mea de satisfacţie personală maximă.

În acest an am reuşit să realizez un scurt metraj cu participarea actorilor Salvatore Esposito, Justine Mattera şi Giorgio Colangeli, cu ocazia aniversării a 50 de ani de la publicarea studiului revoluţionar „Seven Countries Study” al lui Ancel Keys despre valoarea dietei mediteraneene, model nutriţional recunoscut de UNESCO drept patrimoniu cultural imaterial al umanităţii”. Obiectivul era să atragem un public cât mai larg pentru a sensibiliza părinţii şi copiii vizavi de riscurile pentru sănătate. Italia este pe primele locuri în Europa la capitolul obezitate, aceasta vizând 21 % în rândurile copiilor şi 9 % dintre persoanele adulte.

Pentru a putea promova dieta Tisanoreica peste hotare, dar şi din plăcere personală, am organizat un eveniment la New York cu ocazia celebrării a 40 de ani ai filmului Saturday Night Fever, o strategie de comunicare care ar putea fi considerată anormală pentru un întreprinzător. Dar despre aceasta a vorbit o lume întreagă, definindu-mă drept un geniu al marketingului! Acest lucru m-a făcut şi mai mândru şi m-a ajutat să câştig multe pagini din New York Times, dar şi din alte reviste americane şi italiene importante. Tisanoreica educă în oameni o alimentaţie corectă, te ajută să înveţi cum să mănânci, cât să mănânci şi cum să alegi cele mai bune şi proaspete produse alimentare din agricultura italiană de calitate. La fel, prin contactul constant cu Centrul de Studii Tisanoreica, oferim suport psihologic chiar de la începutul parcursului, astfel încât clienţii noştri nu se vor simţi abandonaţi şi singuri.

În plus, persoanele rămân satisfăcute de rezultatele atinse, iar papilele gustative sunt răsplătite şi ele, inclusiv datorită produselor cu un nivel glicemic scăzut, având oricum un gust foarte bun, care elimină sentimentul de limitare. La fel, am creat un Centru de Studii Tisanoreica care oferă consultanţă nutriţională gratuită. Ce altceva aş mai putea face pentru acele persoane care doresc să se menţină în formă şi să piardă din greutate? Lumea înţelege efortul meu şi mă apreciază, iar pentru mine acest lucru este cel mai important, dincolo chiar şi de afacere.

Decottopia este inima cetozei verzi. Este vorba despre o metodă de prelucrare şi transformare a plantelor farmaceutice în lichid, cu tradiţii seculare; prin folosirea plantelor ce se conţin în produsele Decottopia® se reuşeşte îmbunătăţirea şi controlul activităţii corpurilor cetonice. Acestea vin dintr-o puternică tradiţie şi pasiune pentru plante.

Chiar de la început am ales să comunic partea serioasă şi ştiinţifică a dietei Tisanoreica, dar, în acelaşi timp, ţin să comunic şi partea distractivă, folosindu-mă de platforme media foarte actuale cum ar fi reţelele sociale, participând la programe TV, organizând evenimente, astfel lumea nu se plictiseşte, dimpotrivă, se ataşează tot mai mult de lumea noastră, care nu constă doar din produse, dar şi din sentimente. Cred că aceasta este ambivalenţa care a funcţionat!

_brg_6774ca3page_111_fmtFişier

Președinte al „Gianluca Mech Spa”

Data și locul nașterii: 7 decembrie 1969, Montecchio Maggiore, Vicenza, Italia

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Text: Iuliana Mămăligă

Foto: Arhiva personală

 

Abonează-te la articolele

Vip Magazin