Pentru FCP ROGOB, anul 2017 a fost unul plin de provocări. Şi pentru Igor Roşca, omul care conduce compania. A fost un an în care aceasta şi-a continuat dezvoltarea şi expansiunea. Solicitările de inovare constante au propulsat FCP ROGOB spre o următoare etapă a businessului, una plină de oportunităţi şi creştere, obiectivele fazei anterioare fiind atinse.

Anul 2017 ne-a adus cei 20 de ani de experienţă în care pasiunea de a produce cele mai gustoase şi bune mezeluri autohtone a reprezentat angajamentul nostru prioritar faţă de consumatori. În cifre, FCP ROGOB înseamnă, la moment 23 de magazine proprii, 500 de angajaţi şi un volum anual de producere de 5000 de tone.

Ne-am continuat planurile de expansiune, am continuat activitatea de modernizare, una dintre cele mai mari provocări reprezentând lansarea ambalajului nou cu o identitate nouă pentru toate categoriile de produse, spre beneficiul clientului nostru.

Susţinem schimbările care au loc pe piaţă şi ne aliniem acestora pentru a oferi cel mai sigur şi bun produs. Dezvoltarea acestui sector cere zi de zi implicare, perseverenţă şi, nu în ultimul rând, inovaţie. Procesele tehnologice inovatoare pe care le aplicam în fabrică ne ajută să obţinem un produs de calitate, iar angajamentul Rogob rămâne, în continuare, conducerea sectorului, adaptându-ne afacerea la noile modele tehnologice şi de consum.

Acordăm o atenţie deosebită personalului nostru. În acest an, compania Rogob, pentru prima dată în R. Moldova, a lansat sistemul de management KAIZEN, care răspunde cu succes obiectivelor propuse ce ţin de îmbunătăţirea continuă a calităţilor profesionale ale angajaţilor, a proceselor şi a sistemelor. Clienţii şi calitatea serviciilor oferite sunt permanenta noastră provocare. În plan intern, pentru acest an şi pentru anii următori, accentul va fi pus pe eficientizare şi dezvoltare organizaţională, pe continuarea investiţiilor în tehnologie şi extinderea noastră.

Viaţa îmi scoate mereu în cale provocări. Şi, de fiecare dată scopul meu e să le fac faţă. Sunt conectat la fiecare proces din fabrică, în fiecare proiect, indiferent de sursa acestuia. Împreună cu echipa, consolidăm cele mai bune idei şi oferim cele mai bune soluţii pentru succesul companiei.

Strategia companiei Rogob rămâne întotdeauna aceeaşi: ne concentrăm atenţia spre identificarea şi satisfacerea solicitărilor clienţilor noştri şi spre respectarea standardelor înalte de calitate. Mii de cumpărători aleg produsele noastre în fiecare zi, iar satisfacţia lor este cel mai important factor motivaţional pentru mine. Având un angajament solid şi continuu faţă de consumatori, cercetarea, dezvoltarea şi inovaţia sunt pilonii noştri de bază şi valorile la care lucrăm zi de zi. Unul dintre scopurile noastre majore este acela de a oferi consumatorilor companiei bucuria de a avea parte de momente gustoase, calitate şi siguranţă.

Sunt şi am fost motivat tot timpul de oamenii din jurul meu: colegii, concurenţii, familia, motivarea fiind în raport cu ei şi având forme diferite în decursul carierei mele, recunoaşterea şi responsabilitatea fiind principalele elemente motivaţionale în această ecuaţie. Inspiraţia a avut un rol important la începutul carierei şi a venit din partea părinţilor mei, care mi-au oferit toată încrederea şi suportul lor pentru ca marca Rogob să ajungă printre liderii pe piaţa producătorilor de mezeluri. Acum inspiraţia este compensată de experienţă şi încerc să-i inspir pe alţii, la rândul meu.

Nu am motive speciale care să mă inspire pentru performanţă în afaceri sau pentru succesul în domeniu. Cred că lucrurile simple, naturale, dedicaţia mă determină şi mă motivează să accept succesul. Nu cred că există doar un singur atu pentru atingerea succesului; ar fi prea simplu dacă ar fi aşa… În ceea ce ne priveşte, nu urmărim atingerea succesului ca scop principal, ci încercăm să facem lucrurile cât mai bine, chiar tinzând spre perfect. Din punctul meu de vedere, succesul înseamnă clienţi care apreciază produsele noastre.

sgp_8page_78_fmtFişier

Director general al FCP „ROGOB”

Data şi locul naşterii: 15 martie 1984, or. Chişinău

Studii: Facultatea de Drept Internaţional a Academiei de Administrare Publică de pe lângă Preşedintele R. Moldova; Masterat în Dreptul public

 

 

 

Text: Marcel Toma

Foto: arhiva personală