Selectează cele mai rafinate stofe și aplică cele mai frumoase detalii pentru a crea, cu multă dragoste și dăruire, hăinuțe minunate pentru copiii care descoperă lumea mare. Veronica Pentelei, forța creativă din spatele brandului autohton „Crème Brûlée”, cunoaște bine regulile modei pentru micuți și combină cunoștințele acumulate pe parcursul carierei sale cu simțul estetic rafinat, creând colecții perfecte pentru orice ocazie.

1.Copiii sunt omuleți maturi în corpuri mici. Copiii pot lua deciziile potrivite, pentru că știu bine ce le place, iar noi, cei care le creăm hăinuțele, îi ascultăm atent pentru a le oferi exact ceea ce-şi doresc. Pentru a satisface necesitățile, dar și dorințele atât ale părinților, cât și ale copiilor, urmărim tendințele din modă, precum și filme, desene animate, jucării și tot ceea ce le pare atrăgător. Inspirația o găsim în tot ceea ce pasionează și atrage atenția copiilor.

2.Colecțiile „Crème Brûlée” sunt rezultatul nu doar al urmăririi trendurilor, dar și al unei meticuloase analize a opiniilor, a preferințelor și a necesităților copiilor. Respectăm norme de siguranță și alegem cu mare atenție stofa și accesoriile. Suntem atenți la comentarii și adaptăm piesele în funcție de necesități. Pentru a ne asigura că o hăinuță va avea succes, confecționăm câteva modele în număr limitat, le testăm și lansăm doar cele mai atractive modele.

3.Sinceritatea e cheia în această afacere. Micuții nu mint, nici tu nu poți să îi minți. Brandul „Crème Brûlée” este inspirat din libertatea copiilor, din dinamismul și sufletul lor curios. Îmi plac părinții care le permit copiilor să își aleagă singuri hainele preferate. Fiecare haină expusă în magazin a fost creată cu multă grijă și atenție la detalii.

4.O zi „standard” din viața mea este plină de întâmplări imprevizibile. Deși agenda mea este planificată din timp, se întâmplă multe „minuni” bune și mai puțin bune, care necesită implicarea mea personală. Produsele „Crème Brûlée” sunt expuse în două magazine și un showroom, ceea ce înseamnă că aproape în fiecare zi trebuie să trec pe la fiecare, pentru a mă asigura că totul este în regulă, dar și pentru a consulta personal cumpărătorii.

2f3a5015_opt

Proprietara și directorul companiei „Velitextil-Plus”, al brandului „Crème Brûlée” Studii: Colegiul Tehnologic din Chişinău, Universitatea Tehnică din Moldova, Master în Designul şi Tehnologia produselor vestimentare

5.„Velitextil – Plus” produce nu doar pentru „Crème Brûlée”. Producem haine pentru export și prestăm servicii de confecționare pentru diverse branduri internaționale, lucru care ne permite să fim în pas cu ultimele tendințe tehnologice și să preluăm multe idei noi. Fiecare camion cu piesele „Velitextil”, confecționate cu drag în Moldova pentru copii din UE și din alte regiuni, este un test pentru echipa noastră.

6.Învăț din erori, nu mă opresc la obstacole. Noi, producătorii vestimentației din Moldova, nu avem o istorie seculară de afaceri, suntem foarte tineri și avem mult de învățat. Primăvara am făcut studii la Institutul Polimoda, Italia, unul dintre cele mai cotate zece instituții de învățământ din industria modei la nivel global. Am analizat succesele și eșecurile caselor de modă, am învățat multe lucruri noi și am preluat practici pe care deja le implementăm în cadrul companiei.

7.Colecțiile „Crème Brûlée” se concep timp de cel puțin un an. În momentul de faţă, lucrez la conceptul colecției pentru anul 2019. Mă documentez la expoziții de stofe, aflu ce se va purta în viitor, care sunt tendințele, care vor fi culorile de bază, dar și noile imprimeuri sau lookuri. Analizez și piața internă, deoarece fiecare piață își are propriul specific, care nu poate fi ignorat.

8.Am ales cel mai bun scenariu de viață profesională. Nu mă regăsesc făcând altceva. Am început să lucrez ca angajata unei companii de confecții, am muncit mult și m-am dezvoltat, fapt ce a determinat crearea de la zero a companiei mele, fără ajutorul unui investitor. Am muncit și am învățat de pe băncile facultății pentru a mă asigura că nu voi fi dependentă de nimeni. Lucrez mult la fiecare colecție, reinvestesc profitul, particip la expoziții internaționale, import materie primă din peste 15 țări pentru a obține rezultatul dorit.

9.Copiii din prezent au o maturitate emoțională de nedescris. Își exteriorizează în mod direct problemele, gândurile, bucuriile. Copiii moderni aleg, combină, accesorizează hainele foarte diferit și se opun când cineva încearcă să le impună ceva ce nu le place. Ținând cont de aceste realități, încercăm să le oferim micilor cumpărători tot ce și-ar putea dori. În magazinele noastre veți găsi rochițe rafinate, dar și rochițe pentru micile prințese, cu volane și falduri și în culori extravagante.

10.Sunt o femeie împlinită, pentru că mi-am urmat visurile. Nu am ales cea mai ușoară carieră, dar ea mă reprezintă. Îmi plac provocările, mă dezvolt, iar fiecare victorie mă încurajează și mă motivează. Sunt mândră de tot ce am reușit să realizez, pentru că nu a fost un lucru uşor, și am multe planuri pentru viitor.

Text: Iuliana Mămăligă

Foto: Natalia Mitereva