Un ghid pentru afacerile voastre!

De zece ani realizăm acest proiect. Prezentăm cele mai vizibile afaceri şi clienţi pe care i-am cunoscut pe parcursul lui 2019 graţie campaniilor media care ne-au sărit în ochi, prin inovaţiile de pe piaţă sau awarenessul mare pentru anumite produse. Şi care ne-au convins prin prezenţa şi atitudinea lor că sunt foarte buni!

Brandurile sunt cele care s-au infiltrat profund în vieţile noastre şi au ajuns să facă parte din noi. Cu fiecare an, tot mai mult şi mai mult. Ne influenţează alegerile atunci când mergem la alimentară, atunci când invităm pe cineva la o cină, când ne îmbolnăvim, când ne gândim la confort, la raţionalizarea cheltuielilor sau când vrem să facem o tranzacţie. Mereu ne întrebăm CE, UNDE, cu CINE? Iar ca şi răspuns vom folosi un brand.

Cu fiecare an, categorii noi intră în top, aşa cum ar fi de această dată fintechurile sau companiile de microfinanţare. Ceea ce demonstrează că lumea evoluează în ritmuri imprevizibile, iar piaţa dictează apariţia unor afaceri necesitatea cărora ar fi fost greu de anticipat în anul 2010, de exemplu.

Nouă ne place ideea să cunoaşteţi poveştile brandurilor de succes, dar şi să aflaţi cine stau în spatele acestor branduri şi povesti. Nu ne-am ghidat de cifrele de afaceri. Pentru că brand nu înseamnă bani. Brand înseamnă un nume care poate aduce bani.

Acest TOP BRANDURI e o competiție a numelor de afaceri celebre sau aflate la câţiva paşi de celebritate. De data asta, am ales 60 de branduri care au fost cele mai zgomotoase şi ambiţioase în acest an. Care au schimbat ceva. Care au performanţă. Care s-au lansat doar şi au şi ajuns în top pe categoria lor. Branduri care s-au extins, care acoperă mai mult, care oferă mai multe servicii, o gamă mai largă de produse. Branduri care investesc în publicitate. Care vor ca lumea să ştie despre ele.

A fost curios să le cunoaştem, să intrăm în culisele businessurilor lor şi să spunem Wow! Sunt tari! Aş vrea ca acest anuar să vă ajute în ceea ce faceţi. Să vă alegeți mai uşor partenerii, furnizorii şi produsele pe care le consumaţi. Vă dorim succes tuturor în marea lume a afacerilor făcute cu emoţie. Sau cu inima. Aşa nu dai greş niciodată!

Rodica Ciorănică, directorul revistei „VIP magazin”