Beatrice Lingerie încununează o pasiune

În alegerea lenjeriei contează foarte mult atitudinea și grija pe care o ai pentru propriul corp, dar și calitatea, modelul, comoditatea produsului ales, or, o lenjerie perfectă e cea pe care practic nu o simți pe tine, dar și în care te simți atrăgătoare și feminină.
Asemenea lenjerie găsești la Beatrice Lingerie – reţeaua de magazine multibrand, reprezentant oficial al mărcilor de calitate din Europa – Gisela, Omsa, Leilieve, LORMAR, SIELEI ș.a. Selecția inedită a modelelor, rigurozitatea cu care sunt completate colecțiile, profesionalismul consultanților, dar și atmosfera creativă din reţeaua de magazine Beatrice Lingerie din Chișinău te fac să le vizitezi de fiecare dată când vrei să-ți completezi colecția de lenjerie cu noi „bijuterii”, iar toate acestea sunt rezultatul unei pasiuni transformate în scop și muncite cu dedicație de către Ecaterina Cornea. Text: Doina Popa, foto: Ion Pleş Alexandru

dffffffffffffffffffffffffffff
De ce un butic de lenjerie?

După o experiență de muncă de peste 10 ani în domeniul corporativ, am activat timp de patru ani ca director executiv la un alt distribuitor de lenjerie din Moldova. Participând în fiecare an la prezentările de colecții de la Paris, am început să-mi procur personal lenjerie de la producători europeni și mi-a plăcut foarte mult. Fiind adepta unei dezvoltări continue, la un moment dat, am propus să deschidem un magazin multibrand cu produse exclusiv din Europa, idee care m-a inspirat mult, dar care nu a fost acceptată. Astfel, am decis că o să încep afacerea mea. Am obținut din start distribuția oficială în Moldova din partea a patru companii de lenjerie.

De ce Beatrice?
Deoarece fetița mea poartă acest nume și am hotărât să-i dedic ei denumirea afacerii. Până la urmă, tot ce facem în viață este pentru copiii noștri.

De ce branduri europene?
Mi-a plăcut foarte mult faptul că producătorii europeni se orientează mai ales spre confort și calitate. Ca beneficiar, am ajuns la concluzia că oferta de lenjerie de pe piața noastră nu era suficientă și că exista și o altă cerere pentru altă calitate a produselor – cerere pe care ne-am propus să o satisfacem prin Beatrice Lingerie și oferta brandurilor europene, înnoind gama de produse de două ori pe an, odată cu apariția noilor colecții în Europa.
V-au fost îndreptățite așteptările? Care au fost primele reacții ale beneficiarilor?
Da, am înțeles de la început că am luat drumul corect, iar multe dintre clientele noastre chiar ne mulțumesc că a apărut ceva nou pe piață. Și politica de preț este foarte importantă – prețurile în magazinele noastre nu sunt mai mari decât cele din Europa, poate, la unele poziții, sunt chiar mai mici. După părerea mea, fiecare doamnă și domnișoară din Moldova își poate permite să-și procure o asemenea lenjerie… Când îți iubești corpul, trebuie să-i oferi și lenjeria potrivită, iar fiecare dintre noi trebuie întâi de toate să se iubească pe sine.

Femeile sau bărbații pășesc mai des pragul Beatrice Lingerie? Bărbaților de la noi le place să-și bucure iubitele cu lenjerie?
Vin și bărbați și femei deopotrivă. Bărbații sunt foarte deschiși și, chiar dacă le oferim posibilitatea să procure voucher, mulți bărbați țin să ia din start lenjerie, aflând în secret mărimile și preferințele iubitelor. Și practic nu dau greș în alegere pentru că și vânzătorii noștri consultanți, având o practică foarte mare în domeniul lenjeriei, le vin în ajutor.

Ce modele, culori aleg cel mai des femeile?
Dacă vorbim de lenjeria de zi cu zi, la noi se optează cel mai mult pentru culori pastelate, clasicul e în proporție de 80%. Foarte mult se poartă și culoarea neagră. Culoarea albă, care rămâne în umbră în Europa, fiind înlocuită cu lenjeria bej, nude, este încă destul de solicitată în Moldova. Cea mai cotată însă cred că este calitatea. Am mai observat că, de obicei, dacă s-au obișnuit cu un model anume, doamnele categoric nu doresc să-și schimbe opțiunea, chiar dacă această piață se dezvoltă foarte rapid. Pe piața internațională e tendință în proporție de 70-80% să fie purtate braletele, nu se mai poartă sutiene cu super push-up, accentul e pus pe naturalețe. Și în Moldova, treptat, se trece la această tendință, chiar dacă la noi sunt solicitate și sutienele cu push-up și cu super push-up. O să avem curând și costume de baie. Este destul de dificil de lucrat cu ele, deoarece comanda trebuie făcută cu un an înainte, la fel și pentru colecția Fashion. Deoarece activăm de un an, abia acum am primit colecția Fashion care, oferind o sărbătoare pentru corp, a devenit în scurt timp foarte solicitată. E colecția perfectă pentru mirese… or sunt doamne care vor să se simtă mireasă în fiecare zi.
gfdg

Abonează-te la articolele

Vip Magazin