Feyruz Isayev îşi concentrează eforturile anume pe piaţa produselor petroliere şi a gazelor lichefiate, respectiv, pe compania LUKOIL-Moldova. Lui Feyruz Abdulovici, aşa cum i se adresează respectuos angajaţii şi numeroşii săi prieteni, i-au reuşit multe şi în acest an – LUKOIL-Moldova şi-a continuat imperturbabil strategia de dezvoltare, activitatea companiei desfăşurându-se conform planurilor şi calculelor stabilite iniţial. Aşa cum îi place lui, într-un cadru stabil şi lucrativ, chiar dacă în lume şi în ţară s-au întâmplat şi lucruri mai tensionate pe alocuri.

Activitatea reuşită nu înseamnă pentru acesta şi extinderea numărului de staţii PECO, lucru pe care LUKOIL-Moldova nu-l mai face de ceva timp, punând accentul pe renovarea celor din dotare şi transformarea lor în veritabile centre comerciale şi de odihnă. În perioada recentă, compania a desfăşurat lucrări de modernizare şi renovare a peste 20 de staţii. Au fost făcute aproape noi, fiindu-le îmbunătăţite designul, condiţiile de deservire şi de confort. În același timp, a fost lărgit semnificativ spectrul serviciilor prestate, toate aceste acțiuni urmând un singur scop – comoditatea clientului.

Şi în 2016, Feyruz Isayev a fost deranjat de fenomenul extinderii numărului de staţii PECO pe piaţă, care este tot mai mare – doar în anul care a trecut au apărut mai mult de 40 de unităţi noi. Astfel că, în condiţiile unei pieţe supraaglomerate în care staţiile de alimentare cu carburanţi s-au răspândit ca ciupercile după ploaie, mult peste cererea dictată de piaţă, LUKOIL-Moldova pune accentul pe calitate. Pe calitatea combustibilului, pe îmbunătăţirea serviciilor şi a condiţiilor, pe crearea unui mediu confortabil pentru orice consumator, nu doar pentru automobilist, clienţii beneficiind şi de marketuri, cafenele, precum și de Wi-Fi gratuit.

Şi în 2016, LUKOIL-Moldova şi-a menţinut poziţia de lider pe piaţa autohtonă a produselor petroliere şi a gazelor lichefiate, după ce a reuşit să se stabilească, să se menţină şi să se extindă. LUKOIL-Moldova se autopromovează prin calitatea serviciilor, prin numărul benzinăriilor, care activează 24 / 24, și pune la dispoziția consumatorilor o varietate mare de servicii, prestate la cel mai înalt nivel.

LUKOIL-Moldova înseamnă, în prezent, 106 staţii PECO, 95 de magazine, cinci baruri, două staţii tehnice şi patru spălătorii.

Până în prezent, LUKOIL-Moldova a creat cca 1100 de locuri de muncă legate de activitatea operațională a companiei.

Compania LUKOIL-Moldova, pe care o conduce omul de afaceri Feyruz Isayev, are o experiență de peste 20 de ani pe piaţa produselor petroliere din Republica Moldova. Jubileul, pe care compania l-a marcat în 2015, a rămas în spate, la fel ca şi Ordinul „Gloria Muncii”, după care a urmat un alt an reuşit pentru Feyruz Isayev şi echipa sa – 2016.

img_0042_fmtFişier

Director general al LUKOIL-Moldova

Data şi locul naşterii: 1 septembrie 1952, or. Gheokceai, Azerbaidjan

Studii: Instititul de Inginerie pentru Flota Maritimă din Odessa, Academia de Ştiinţe Sociale de pe lângă Comitetul Central al PCUS din Moscova (candidat în ştiinţe istorice)

 

 

 

 

 

 

Text: Marcel Toma

Foto: Florin Tăbârţă, fotoroom.md