Top 100 Branduri 2016. CardioPrima /Clinici medicale/

Acum trei ani, pe piața medicală din Republica Moldova și-a început activitatea Centrul Medical CardioPrima. Fiind prima instituție de profil din țară, cei 32 de angajați ai clinicii, dintre care 23 de medici, doctori în științe medicale și profesori, centrul acordă unele dintre cele mai noi servicii medicale de diagnostic și tratament noninvaziv în domeniul cardiologiei, al aritmologiei, dar și al altor specialități terapeutice conexe necesare pentru stabilirea unui diagnostic și tratament corecte și complexe ale pacientului cardiac.

img_8322_fmtIstoria brandului

Ideea de a crea prima clinică privată cu profil cardiologic a apărut în 2013 la inițiativa câtorva medici, cardiologi de specialitate, care activau la Institutul de Cardiologie. Ei și-au propus să vină în întâmpinarea populației cu o serie de servicii mult mai accesibile în acest domeniu, dar care să fie prestate la cel mai înalt nivel, din motiv că incidența maladiilor cardiovasculare este în creștere, iar în Republica Moldova, ca și în toată Europa, boala cardiovasculară este pe locul întâi la capitolul mortalitate atât la bărbați, cât și la femei.

De aici provine denumirea brandului – CardioPrima – ceea ce reprezintă prima clinică cardiologică, fiind prima și singura, chiar și în prezent, clinică privată cu profil cardiologic din Republica Moldova.

Logoul brandului

Acesta este reprezentat printr-un fir de trifoi cu patru frunze, ca simbol al trinității și al norocului. Frunzele trifoiului sunt în formă de patru inimi, fiecare având o semnificație aparte. Cele trei roșii reprezintă încrederea, speranța, iubirea, iar cea de-a patra – sănătatea inimii.

Promovarea brandului

La începutul activității sale, Centrul Medical CardioPrima și-a promovat serviciile prin intermediul mass-media: TV, radio, internet, precum și prin panouri stradale.

CardioPrima s-a implicat activ și în evenimentele sociale. Un astfel de exemplu a fost prezența lui, în calitate de prima instituție medicală care a organizat un eveniment inedit, la Ziua Mondială a Inimii, sărbătorită deja trei ani consecutiv și devenind o tradiție frumoasă pentru instituție. Scopul centrului este de a crește gradul de informare a populației în privința factorilor ce cauzează bolile cardio­vasculare. Pe parcursul acestor întruniri, peste 400 de participanți au posibilitatea să-și testeze sănătatea inimii verificându-și tensiunea arterială, nivelul de glucoză în sânge, efectuând electrocardiograma și beneficiind de consultația cardiologului. Cei prezenți pot participa și la traininguri despre acordarea primului ajutor medical. O atenție deosebită este acordată copiilor, deoarece profilaxia bolilor cardiovasculare începe din copilărie. Pentru cei mai mici vizitatori, sunt organizate concursuri și jocuri dedicate modului sănătos de viață, alimentației corecte și importanței activității fizice zilnice în menținerea unei inimi sănătoase.

img_2374_fmt
Aurel Grosu, doctor habilitat în ştiinţe medicale, profesor universitar

În același timp, CardioPrima participă ca partener la diverse congrese, simpozioane, expoziții de profil.

Sistematic, colectivul științific al Centrului Medical CardioPrima organizează conferințe și workshopuri cu diverse tematici pentru informarea medicilor despre progresele cardiologiei și metodele moderne de diagnostic și tratament utilizate în clinică. Specialiștii CardioPrima organizează periodic și lecții tematice pentru pacienții clinicii și pentru toate persoanele interesate de metodele contemporane de diagnostic și tratament ale diverselor maladii cardiovasculare, oferind informații despre aritmii, tromboze, apneea în somn și despre alte boli.

Pe parcursul activității clinicii, au fost lansate și noi servicii cardiologice îngust specializate, unice pentru Republica Moldova, precum Serviciul de control al anticoagulării orale, Serviciul de diagnostic și tratament ale stărilor sincopale, Serviciul de somnologie, Serviciul de management cardiologic al gravidelor, Serviciul de examinare cardiologică a sportivilor și Serviciul de conduită cardiologică a pacienților cu boli oncologice.

Pe lângă toate aceste strategii de marketing, specialiștii de la CardioPrima consideră că înalta calitate a serviciilor, abordarea individuală și profesionistă a fiecărui bolnav și recomandarea pacienților mulțumiți întrunesc cea mai eficientă metodă de promovare.

5 peste cinci mii de pacienți cardiaci consultați și investigați în 2016

img_2332_fmtCristina Gratii, directorul clinicii CardioPrima: CardioPrima este prima și singura clinică privată cu profil cardiologic din Republica Moldova. Scopul nostru este ca serviciul cardiologic înalt specializat să devină accesibil pentru fiecare persoană din această ţară. Suntem echipa profesorului Aurel Grosu, un grup de profesioniști în cardiologie, echipați cu utilaj modern şi pregătiți pentru a rezolva diverse cazuri clinice. Pentru noi, sănătatea inimii fiecărui pacient contează.

Abonează-te la articolele

Vip Magazin