Top 100 Branduri 2016. Toyota /Automobile/

Istoria şi dezvoltarea brandului Toyota pe piața din ţara noastră sunt în strânsă legătură cu apariţia şi performanţele companiei „Continent”, care are o vârstă ca şi cea a statului independent Republica Moldova – 25 de ani de experienţă, activităţi, legături internaţionale şi o imagine pozitivă în ochii clienţilor.

PARTE DIN ACELAŞI CONTINENT

Dealerul oficial al mărcii Toyota în Republica Moldova, „Continent” SRL, îşi are începutul pe 6 decembrie 1991, având la momentul respectiv şapte fondatoti. Denumirea companiei a fost determinată de dorinţa entuziaştilor care au pus bazele instituției, creând şi dezvoltând relaţii comerciale cu alte state, ei simţindu-se parte din acelaşi continent cu partenerii din străinătate. Astfel, numele brandului respectiv urma să fie un factor care ar uni oameni şi continente. În toţi cei 25 de ani de prezență pe piață, compania și-a schimbat direcţiile de activitate, structura, fondatorii şi personalul. Doar denumirea a rămas aceeaşi: Continent.

TOYOTA ÎN MOLDOVA
ÎNCEPÂND CU 1995

La început „Continent” SRL a fost prima companie privată de comerţ şi leasing din R. Moldova, având ca domeniu de activitate promovarea meşteşugurilor populare.

Tot în decembrie 1995, Continent a semnat primul acord de colaborare cu compania niponă „Toyota Tsusho Corporation”. Acesta prevedea comercializarea autoturismelor Toyota şi a pieselor de schimb în Republica Moldova. Primul oficiu „Continent” s-a aflat pe strada Colina Puşkin, iar după şapte ani de activitate, compania a procurat, pe viaduct, un salon nou destinat vânzării şi deservirii automobilelor, în care, pe atunci, încăpeau doar trei maşini.

CENTRU NOU ŞI MODERN

Dezvoltând an de an importul autorizat în R. Moldova al automobilelor Toyota şi al pieselor de schimb originale, asigurând în mod integral și garantat procesul de deservire tehnică, compania a simţit necesitatea să-şi extindă spaţiile prin lucrările de reconstrucţie a salonului din strada Arborilor. Inaugurarea centrului-dealer renovat Toyota a avut loc în 2007. În salonul acestui centru puteau fi expuse spre vânzare deja 12 maşini, iar staţia de deservire tehnică, asigurată cu utilaj modern, putea găzdui şi repara zece autoturisme pe oră. În prezent, Toyota reprezintă un centru auto complex, modern şi multifuncţional, amplasat pe o suprafaţă de 3 200 m².

10 milioane USD este cifra de afaceri atinsă de compania „Continent”.

Victor Şumilo, directorul general al SRL „Continent”: În decembrie 2015, „Continent” a marcat 20 de ani de prezenţă şi performanţă ale brandului Toyota pe piaţa autohtonă. În această perioadă, în calitate de dealer autorizat Toyota, compania noastră a realizat în R. Moldova peste 5 mii de automobile Toyota şi Lexus. Rezultatele pe care le-am obținut au fost posibile graţie efortului depus de întreaga echipă, care numără 60 de persoane, multe dintre acestea activând încă de la înfiinţarea companiei.

Abonează-te la articolele

Vip Magazin