TOP BRANDURI 2019: BULGARI WINERY

Despre „Bulgari Winery” auzim din ce în ce mai des și asta pentru că produsele companiei ocupă în mod meritat primele locuri la cele mai importante competiții din domeniul vinicol, primind laude și aprecieri de la cei mai renumiți experți mondiali. Doar în acest an, „Bulgari Winery” a obținut mai mult de 11 premii la cele mai prestigioase concursuri internaționale precum: Concours Mondial de Bruxelles, Le Mondial du Rosé, Decanter Asia Wine Awards, Vinalies Internationales, Black Sea Region Wines & Spirits Contest, și lista de reușite nu se sfârșește aici. (Text: Svetlana Tataru)

Despre companie

„Bulgari Winery” a fost fondată în 1870 de mai mulți imigranți originari din Bulgaria care au ajuns în țara noastră. Atunci au pus bazele unei interprinderi care între timp a devenit o companie cu ciclu complet, ceea ce ar însemna că pe teritoriul ei are loc atât prelucrarea strugurilor crescuți pe plantațiile proprii, cât și îmbutelierea sticlelor destinate pieței interne, dar și externe. Astăzi, fabrica este specializată în producerea de vinuri spumante și perlante de cea mai înaltă calitate, bazate pe tehnologia italiană și franceză, sub îndrumarea abilă a Tatiana Paskova, care a adus o contribuție uriașă la dezvoltarea vinificației moldovenești.

Tehnologii moderne

Întreaga echipă a vinăriei lucrează pentru a-și surprinde clienții, să găsească noi modalități, să descopere concepte inedite și să creeze noi motive pentru consumatorul lor, ale cărui preferințe sunt în continuă schimbare. Iar una dintre cele mai recente inovații pe care le-a oferit-o este oportunitatea de a se bucura de produse vinicole nu doar în ambalaje tradiționale de sticlă, ci și în doze de aluminiu, care au devenit deja populare în rândul pasagerilor companiilor aeriene chineze și americane.

Tot în acest an, Bulgari Winery a lansat primul lot de vin spumant clasic din două soiuri Chardonnay „Legenda Moldovei”, care poate fi găsit pe rafturile din magazinele Moldovei alături de vinurile spumante „Dor”, „Fresco” sau „Apriori” produse de „Bulgari Winery”, și Sauvignon „Bulgari”, destinat exclusiv exportului. Toate aceste modificări au fost implementate datorită consultanților Francesco Gallardo și Marcelo Bianchi din Franța și Italia, dar și colaboratorilor profesioniști ai companiei, Vadim Cernev și Nikolay Unguryan, care au adus experiența renumitelor vinării din „Rioja” (Spania), „Peter Lehmann Wines” (Australia), „Geyser Peak” și „Sonoma Valley” (SUA) în producția „Bulgari Winery”.

„De fapt, nu investim în inovație doar de dragul inovației”

Compania pune accent pe crearea vinului de cea mai înaltă calitate, care necesită echipamente tehnice puternice, inovative și un control al calității la toate etapele lui de producere. Ceea ce ar însemna, că dacă se dorește un vin spumant roz excepțional, „Bulgari Winery” investește în crearea celui mai bun vin roșu, care poate fi obținut doar din struguri de cea mai înaltă calitate prelucrați cu echipamente performante capabile să le păstreze toate caracteristicile gustului. Anume acesta este și atuul companiei.

Problemele domeniului

Concurența, care este în continuă creștere în sectorul vinicol și situația politică dintre Republica Moldova și Rusia, care a influențat exportul de produse reprezintă două din cele mai acute probleme cu care se poate confrunta o companie vinicolă din țara noastră. Cu toate acestea, lumea vinului este atât de mare și diversă, încât orice producător își poate găsi clientul său. Iată de ce „Bulgari Winery” s-a reorientat spre Statele Unite ale Americii, cea mai mare piață din lume și se extinde rapid spre cea din Uniunea Europeană, Africa, Asia, cu precădere în China.

Planuri pentru 2020

„Bulgari Winery” privește spre viitor cu optimism și promite consumatorilor săi că va continua să introducă inovații, să studieze noi tehnologii și teritorii, să-și îmbunătățească stilurile de vin și să facă produse noi. Compania va continua să se concentreze pe piețele globale și să-și mențină pozițiile în cele pe care le-au cucerit.

15 milioane de sticle îmbuteliate anual realizate din struguri crescuți pe circa 650 de hectare proprii

Nicolai Luțic, președintele holdingului de vinuri și cogniacuri Vinimpex

Vadim Cernev, director de producție Bulgari Winery

Inovațiile permanente, tendința spre perfecțiune și respectarea tradiției sunt valorile ce caractrizează brandul „Bulgari Winery”. Încercăm să le urmăm, dar ne concentrăm pe preferințele moderne ale consumatorului global. Suntem întotdeauna pregătiți pentru noi descoperiri și provocăm posibilitățile viticulturii. Datorită livrărilor constante de produse „Bulgari Winery” în țările UE, Republica Moldova s-a ridicat semnificativ în clasamentul exportatorilor de vin din această regiune.

Abonează-te la articolele

Vip Magazin