Anul 2017 a fost unul plin de reușite pentru artiștii moldoveni stabiliți în România.

Astfel că The Motans și Delia cu piesa „Weekend” au cucerit radiourile și televiziunile muzicale și conform Mediaforest, este piesa anului 2017, cu peste 23 de milioane de vizualizări pe YouTube.

„Nu mă așteptam, este o veste extraordinară și mulțumesc publicului pentru suport, radiourilor și televiziunilor pentru difuzare și Deliei pentru că a acceptat invitația mea de a cânta piesa „Weekend”, a declarat The Motans.

În topul celor mai difuzate piese din România în 2017, pe locul 2 se află Carla’s Dreams „Până la sânge”, pe locul 6 Delia cu Macanache „Rămâi cu bine”, pe locul 8 Carla’s Dreams „Antiexemplu” și pe locul 11, INNA și Erik „Ruleta”.

De asemenea, cea de-a doua colaborare a lui The Motans cu un artist român – INNA pentru „Nota de plată” este pe locul 1 pe radiouri și televiziuni muzicale, cu peste 16 milioane de vizualizări pe YouTube.

Pe locul 3, se află Vanotek cu Eneli – „Tell Me Who”, pe locul 5 Carla’s Dreams „Beretta”, pe locul 6 „Bolnavi amândoi” a Irinei Rimes, pe locul 8 Mira „Uit de tine” și pe locul 10 Blacklist cu Carla’s Dreams „Tequila”.

Cel mai recent single lansat de ANTONIA cu Connect-R – „Adio” în mai puțin de 24 de ore, a devenit locul 1 în Trending pe YouTube și se menține pe această poziție.

Global Entertainment – Global  Records, casa de discuri, Global Booking, agenție de impresariat și Global Influencers, agenție de influencers marketing, reprezintă artiști de top precum INNA, Antonia, Carla’s Dreams, Lariss, Nicoleta Nucă, GJAN, Karmen, Lucia, MIRA, Lori Ciobotaru, Yanka, Vanotek și influenceri de referință precum Alina Ceușan, Carmen Grebenișan, Laura Mușuroaea, Codin Maticiuc, BRomania, Flick, Mircea Bravo, Ilie, Maximilian, Laura Giurcanu, Selly și mulți alții.