Clienţii Orange au celebrat zece ani de reuşite alături de legendara trupă britanică The Prodigy. Acum zece ani, compania a creat un început frumos – brandul Orange – pe care îl continuă şi în prezent.
Ludmila NISTORICĂ, director de marketing şi comunicare: „La Orange, suntem mândri să celebrăm alături de clienţi zece ani de reuşite. Suntem peste 2,6 milioane în această familie. Comunicăm din plin cu cei dragi şi ne bucurăm de avantajele lumii digitale în cea mai avansată reţea 4G. E o mare mândrie pentru noi să celebrăm aniversarea împreună cu clienţii noştri la acest concert de excepţie. Suntem pregătiţi să oferim experienţe unice şi în continuare. Pentru că totul abia începe”.
De zece ani mai aproape de ce-i important pentru clienţi
- Cea mai mare familie din Moldova
Din 2007 până în prezent, Orange a crescut cea mai mare familie din Moldova – numărul celor care au ales să comunice în reţeaua companiei aproape s-a triplat – de la 914 mii până la 2,6 milioane de clienţi. - Cea mai avansată reţea 4G
Şi dacă acum zece ani internetul mobil putea fi accesat doar în baza reţelei 2G, astăzi clienţii Orange au posibilitatea să se bucure de avantajele lumii virtuale cu cel mai rapid internet mobil, cu viteze de până la 300 Mbps. Orange a investit cu prioritate în dezvoltarea reţelei, astfel încât, actualmente, 97 % din populaţia ţării are acces la cea mai avansată reţea 4G. - Cea mai vastă reţea de puncte de vânzare
Pentru ca fiecare să aibă acces la servicii inovatoare şi de calitate în orice colţ al ţării, din 2007 până în prezent, Orange a triplat numărul de magazine şi de puncte de vânzare. Astăzi, clienţii pot beneficia de serviciile şi produsele companiei în 3600 de locaţii în toată ţara. - O echipă numeroasă de angajaţi
Pentru ca toţi cei aflaţi la Orange să se bucure de servicii de calitate, compania a majorat de patru ori numărul angajaţilor. Astăzi, o echipă de peste 1200 de angajaţi sunt pregătiţi 24 / 7 să asigure conexiunea continuă a clienţilor la serviciile companiei. - Sponsorizări şi donaţii în valoare de 200 de milioane de lei
Compania a sponsorizat evenimente şi a investit în dezvoltarea proiectelor sociale peste 200 de milioane de lei, de proiectele Fundaţiei Orange beneficiind fiecare al zecelea locuitor al Moldovei. Primii zece ani de reuşite ale brandului Orange au fost marcaţi cu un concert de excepţie alături de legendara trupă britanică The Prodigy. - Cel mai tare spectacol al anului, susţinut de The Prodigy
Ocupând ani la rând primele poziţii în clasamentele europene cu piesele lor, trupa britanică a scris istoria muzicii moderne la Chişinău. Aflată în premieră în capitala Republicii Moldova, legendara trupă a oferit cel mai tare spectacol muzical al anului. Circa 10 mii de fani ai muzicii electronice au dansat pe ritmuri incendiare, fiind invitaţi la un adevărat maraton techno. În deschiderea show-ului au concertat trupele autohtone Carla’s Dreams şi Ethno Republic.
Ion CIOBANU, spectator la concert: „Este, cu siguranţă, cel mai tare eveniment al anului. Am crescut cu ritmurile acestei trupe şi sunt foarte fericit că a ajuns şi în Moldova. De fapt, încă nu-mi vine să cred că i-am putut vedea pe cei din The Prodigy aici, în Piaţa Marii Adunări Naţionale. Bravo, Orange, pentru acest concert!”
Ana STRĂJESCU, spectatoare la concert: „Show-ul a fost de excepţie. A fost cel mai aşteptat concert de mine până în prezent. Douăzeci de ani de aşteptare pentru ca visul meu să devină realitate, aici, acasă.”
Clienţii Orange vor trăi experienţe incomparabile şi în continuare. Compania s-a angajat ca în următorii ani să continue investiţiile în dezvoltarea pieţei de telecomunicaţii din ţară prin: construirea unei reţele de încredere de telefonie mobilă şi extinderea serviciilor pe segmentul TV şi internet fix, crearea produselor şi a serviciilor inovatoare, care să răspundă aşteptărilor clienţilor, dar şi oferirea unor experienţe de deservire şi cumpărare inteligente. Totul abia începe!
Lasă un răspuns