Ea este omul cu publicitatea, comunicarea şi imaginea bine prezentată a unui om sau produs. Liliana Urschi îşi încurajează echipa ce munceşte în agenţia ei, „BrandsON!”, să iubească activităţile în care e implicată. În forfota de birou, a găsit câteva clipe de răgaz pentru a formula zece idei de viaţă pline de inspirație.
1.Am învăţat cum să mă diferențiez în industria publicităţii. Aceasta e pâinea noastră. Creăm puntea individuală dintre cel care vrea să spună şi cel care trebuie să audă. Piatra de temelie a comunicării este să asculţi şi să analizezi. În afaceri, în spatele unei campanii publicitare stă o muncă analitică serioasă. Fără o strategie bazată pe сunoştinţe, date obiective, studii, intuiţie de expert, clientul cumpără cu banii lui o ambiţie străină.
2.Clienţii aşteaptă să fim de partea lor. Le dăm siguranţa că pe segmentul asumat de echipa mea este garantat profesionalismul, eficienţa şi respectarea termenelor. Cu implicare, studiere, cizelare, disciplină şi concentrarea pe un rezultat frumos, ne dedicăm muncii noastre și partea noastră de lucru poartă sigiliul certitudinii investiţiilor făcute de clienţi.
3.Ce ţine de businessul publicitar, suntem dotați 100 %, implicaţi 365 de zile şi cu abordări de 360 de grade. Avem și un dram de „neastâmpăr” de a fi mai buni. Când discut cu clientul față în față şi îi ascult aşteptările, în minte deja se conturează o analiză SWOT. Veţi fi surprinşi să aflaţi cât de ştiinţifică este o campanie publicitară.
4.Cine a spus că publicitatea nu este o parte a marketingului? Nu oferim visuri deşarte clientului, nu urmărim doar scopul de a capta un nume în portofoliul nostru şi de a asimila bugetul acestuia. „BrandsON!” este partenerul şi realizatorul unui plan viabil pentru o campanie publicitară eficientă. Fiecare ban investit trebuie să genereze beneficii pentru clientul nostru.
5.Publicitatea din ţara noastră are nevoie de o poziţionare demnă. Industria este neomogenă şi netransparentă. Competenţa încă nu şi-a găsit locul bine-meritat. Pe această cale, îi sugerez clientului să pună cât mai multe întrebări agenţiei de publicitate cu care vrea să facă parteneriat. Să se asigure că echipa are cunoştinţe, portofoliu bun, softuri specializate, resurse şi, nu în ultimul rând, pasiunea de a-i fi alături în planurile lui de comunicare.
6.„BrandsON!” este elaboratorul brandului din industria autohtonă a vinului „Wine of Moldova”. Acest concept a fost creat în două săptămâni. Cu inspiraţie, experienţă, dragoste de ţară și adulmecând poezia vinului.
7.În copilărie mai că nu-mi vedeam părinții acasă. Lucrau foarte mult. Asigurau primul nivel al lui Maslow. Mama – o artistă. O consider extraordinar de talentată. Avea repetiții, spectacole, dar acasă era și bucătăreasă, și spălătoreasă, și menajeră, și croitoreasă (ne cosea și tricota hăinuțe). Tata – întreținătorul familiei. Și la teatru, și la case de creație, în deplasări, nu în ultimul rând, la o vorbă și un pahar de vin cu prietenii.
8.Sper că am moştenit umorul de la tatăl meu. O glumă inspirată şi un zâmbet firesc îţi pot lumina ziua. Dacă mai poţi râde şi de tine însuţi, eşti la cârma vieţii. Păcat că în publicitatea din Moldova clientul rar acceptă idei cu tentă umoristică.
9.Sufletul meu reflectă oamenii şi realităţile cu care interacţionez.
10.Am descoperit recent că un om liber este un individ cu autodisciplină. Important este să-ţi canalizezi visurile spre niște raţionamente pragmatice, spre „ce vreau” şi „ce pot”, oneste şi sincere, iar apoi să pornim la drum chiar dacă demonul confortului îţi va şopti: „Să nu-l cauţi pe dracu’!”.
Text: Iuliana Mămăligă
Foto: Serghei Bucico
Lasă un răspuns