Rodion Mamolea a dat dovadă de un curaj teribil când și-a lansat afacerea în domeniul construcţiilor. Alături de soţia sa, Elena, tânărul antreprenor s-a înarmat cu mult optimism (chiar dacă era pandemie, apoi un război la hotarele ţării) şi a decis să zidească succesul aici, acasă, dar şi să-i inspire pe alţi moldoveni să nu ia drumurile străinătăţilor, ci să îi fie alături de planurile sale. REM Construct Service este povestea inspiraţională ce defineşte spiritul creator şi cel de învingător.
Cofondator REM Construct Service
Vârsta: 31 de ani
Începuturile acestei poveşti nu au fost deloc ușoare. Să lansezi o afacere în domeniul construcțiilor în pandemie, cu un război la hotarele Republicii Moldova, când toată lumea era panicată și nesiguranța zilei de mâine o prezență constantă, era destul de complicat. Renunțarea la confort, stabilitate și trecerea de la angajat la angajator nu au fost deloc ușoare, dar progresele pe care le facem și familiile fericite îmi dau curaj să merg în continuare și îmi demonstrează că fac bine ceea ce fac.
REM Construct este o afacere de familie orientată în domeniul constucțiilor civile și industriale, reconstrucții și lucrări de finisare în interior și exterior, proiectare și design. Numele companiei, REM Construct, provine de la inițialele mele și ale soției (Rodion şi Elena Mamolea).
Ca şi creator al propriei afaceri, modul în care percep și învăț din experiențele zilnice este influențat de o combinație de trăsături personale, abilitățile dobândite și lecțiile valoroase învățate pe parcursul călătoriei antreprenoriale. Fiecare zi reprezintă o oportunitate de a învăța, de a mă adapta și de a deveni mai bun în ceea ce fac. Critici, obstacole, eșecuri, bucurii, împăcări, dezamăgiri, speranţe – am întâlnit de toate pe acest drum. Dar am înţeles că indiferent de orice, trebuie să continui ceea ce fac, pentru că oamenilor le place munca mea, iar asta mă face să mă consider cu adevărat norocos.
La REM Construct Service, clienții noștri sunt prioritatea noastră. Ne angajăm să fim serioși, organizați și să respectăm termenele de livrare ale proiectelor. Calitatea este, de asemenea, o valoare importantă pentru noi și ne asigurăm că toate lucrările sunt finalizate în conformitate cu cele mai înalte standarde. Datorită experienței și expertizei în domeniu, pasiunii și angajamentului nostru, continuăm să ne consolidăm poziția în această sferă și să oferim clienților cele mai bune servicii, soluții personalizate în conformitate cu nevoile lor.
Misiunea noastră este de a îndeplini visul clienților, cel de a avea propria casă prin intermediul serviciilor de construcții personalizate și de înaltă calitate. Valorile pe care le promovăm sunt baza afacerii noastre și ne străduim să le respectăm în fiecare proiect din portofoliul nostru.
Diferenţierea serviciilor prestate și a companiei față de competitori este esențială pentru succesul nostru pe piața din Republica Moldova în domeniul construcțiilor, având în vedere concurența acerbă și cerințele diverse ale clienților. Câteva moduri prin care ne deosebim de competitor sunt: servicii personalizate și adaptabilitatea la cerințele și nevoile clientului, fiecare client are nevoi și cerințe unice, iar personalizarea acestora ne poate diferenţia de concurenți; oferirea unor servicii de consultanță și soluții detaliate/specifice pentru fiecare proiect, care include recomandări pentru optimizarea costurilor, eficiența energetică și sustenabilitatea constucțiilor; transparența și comunicarea continuă cu clienții, modul de comunicare și gestionarea corectă a relațiilor cu clienții este esențiată într-o afacere, deoarece comunicarea/ informarea periodică a clientului despre progresul lucrărilor; eventuale întârzieri, timpul de execuție și transparența bugetului poate spori încrederea acestuia; oferirea serviciilor de mentenanță și asistență după finalizarea proiectului sporește loialitatea clienților și ajută la construirea unei reputații bune pe termen lung.
În 2025 afacerea mea va trebui să fie flexibilă, inovativă și orientată spre soluții cât mai eficiente pentru clienți, să răspundem provocărilor și cerințelor pieței. Având în vedere tendințele din sectorul construcțiilor, progresul tehnologic și nevoia de soluții durabile, prognoza este una pozitivă, cu o creștere semnificativă a afacerii și o consolidare a brandului pe plan național, de ce nu, și internațional.
30 de proiecte realizate
Lasă un răspuns