Produse alimentare
Mezeluri
Fabrica de Carne și Mezeluri Nivalli și-a început activitatea în anul 2011, într-un loc pitoresc de pe malul râului Nistru, de unde a și fost inspirată denumirea – the Dniester valley (valea Nistrului). Zilnic, Nivalli produce mai mult de o sută de tipuri de salamuri, crenvurști, specialități din carne, precum și alte delicii din carne tradiționale moldovenești, cu o capacitate zilnică de producere de cca. 10-12 tone de produs finit.
Calitatea de care avem nevoie
Compania Nivalli operează pe întreg spațiul național, atât prin magazinele de firmă proprii, care sunt 11 la număr, cât și ca distribuitor de produse din carne clienților parteneri, care sunt circa 2500, inclusiv și în rețelele mari de supermarketuri.
Și în anul 2024 prioritatea supremă a companiei rămâne calitatea ireproșabilă a produselor Nivalli.
Brandul se concentrează constant pe fidelizarea clienților prin lansarea produselor noi, pentru îndeplinirea celor mai diverse gusturi și cerințe ale consumatorilor. Sunt valorificate tradițiile și obiceiurile locale, dar totodată, au fost incluse în portofoliu și rețete internaționale, care sunt create de un personal calificat și dedicat.
Bunătăţi pe fiecare masă
Brandul continuă să se extindă și să consolideze rețeaua de distribuție a produselor sale, pentru a aduce savoarea Nivalli în cât mai multe case. Acceptarea în rețelele de supermarketuri precum Metro și Kaufland Moldova reprezintă o realizare semnificativă și un pas important pentru orice afacere, mai ales pentru cei care doresc să-și extindă distribuția sau să-și crească vizibilitatea pe piață. Acest lucru înseamnă că produsul sau brandul respectiv a trecut printr-un proces de selecție și evaluare din partea unui retailer mare, ceea ce demonstrează calitatea și cererea pentru marca dată.
Concluzii savuroase
Anul 2024 a fost unul de cucerire a noilor piețe. Nivalli a lansat noi produse, a fost atent la doleanțele consumatorilor, oferind produse pe placul tuturor.
Extinderea portofoliului a permis să atragă mai mulți consumatori, consolidându-le poziția pe piață. Au fost stabilite parteneriate strategice cu distribuitori și alte branduri complementare, au fost făcuți pași importanți în implementarea tehnologiilor noi, inclusiv în domeniul automatizării proceselor de producție și în optimizarea lanțului de aprovizionare. De asemenea, Nivalli este un brand activ în Social Media, mereu deschis către parteneriate de încredere pentru catering și evenimente. În ansamblu, anul 2024 poate fi calificat ca un an de creștere strategică și adaptabilitate pentru Nivalli. Au atins obiective importante, au înfruntat provocări și au învățat lecții valoroase care îi vor ghida în anii următori.
Cca. 265 milioane de lei în 2024
Date de contact:
nivalli.md
Instagram/Facebook: nivalli.m
Lasă un răspuns