Traian Nechifor, „Omul Anului 2016” în management

Pentru Coca-Cola Hellenic Moldova, anul 2016 a fost marcat de două realizări importante. Compania a fost desemnată „Cel mai bun furnizor de băuturi”, conform Sondajului de Satisfacție a Clienților, desfășurat de compania internațională GfK, care oferă servicii de cercetare de piață și informații pentru consumatori în peste 100 de țări. De asemenea, la fel ca și în 2015, Coca-Cola Hellenic Moldova a fost plasată pe primul loc în topul „Cele mai bune companii pentru care să lucrezi”, organizat de compania de consultanță în afaceri „Axa Management Consulting”. Aceste rezultate au fost posibile datorită întregii echipe Coca-Cola Hellenic Moldova, condusă de managerul Traian Nechifor, prin efort enorm depus zi de zi.

Experiența lui Traian Nechifor pleacă de la poziția de agent de vânzări în cadrul Coca-Cola România, progresând în timp în diverse poziții de conducere în cadrul Departamentului comercial, cum ar fi area sales manager, regional sales manager, national sales manager – în ultima poziție fiind și membru al Boardului Companiei, iar ulterior, acum trei ani, fiind promovat în funcția de country manager în Republica Moldova, care presupune coordonarea mai multor funcțiuni ca: vânzări, marketing, finanțe, resurse umane ş.a.

>>> Provocarea de a lucra în Republica Moldova a fost una pe care am acceptat-o cu mare emoție, dar și curaj. A fost o posibilitate de a pune în valoare toate cunoștințele mele acumulate până la acea etapă, dar, în același timp, de a dezvolta arii noi în expertiza de business management. În general, cred că experiențele sunt o sursă continuă de „învățare” în care vrei să iei cu tine tot ce e mai bun, acele lucruri care ți-au adus rezultate și satisfacții, și să nu repeți acele situații care ți-au pus bariere în a merge mai departe. În același timp, consider că schimbarea este un catalizator în acumularea experiențelor.

>>> Obiectivele principale pe care ni le-am setat la început de an 2016 au fost creșterea sustenabilă a venitului, a eficienței operaționale și promovarea unei culturi de performanță ridicată, iar prin efortul consolidat al echipei Coca-Cola Hellenic Moldova au fost obținute succese la toate aceste capitole, în termenele stabilite și cu investiții ponderate, asigurând o creștere an de an a afacerii. În anul 2016 ne-am consolidat și mai mult poziția de Business Unit Moldova și Ucraina, ceea ce a dus şi la mai multe sinergii în ce privește lansarea produselor, logistica, eficiența și resursele.

>>> În anul 2016, în cadrul Departamentului comercial și-a început activitatea Centrul de deservire a clienților (Customer Care Center), al cărui scop este îmbunătățirea deservirii clienților companiei și concentrarea pe simplificarea proceselor de comunicare și de schimb al informației dintre companie și clienții noștri. După aproape un an de la lansare, rezultatele sunt peste așteptări, ceea ce înseamnă că am făcut o alegere bună în abordarea clienților. Un alt instrument inovator aplicat de noi în 2016 este Route To Market, metoda de organizare în mod eficient a vizitelor la clienți. În acest fel, ne-am propus să îmbunătățim costurile și agilitatea operațională pentru a ajunge la clienții noștri, fapt pe care l-am realizat de asemenea cu succes.

>>> Spunem despre o persoană că are calități de manager atunci când îi poate determina pe alții să se implice într-o acțiune de bună voie, și nu pentru că se tem de consecințele nesupunerii ori pentru că se supun automat cerințelor oficiale. În general, cei mai performanţi manageri sunt cei la care colaboratorii apreciază: stimularea fără stres; entuziasmul în muncă; încrederea în colegi; spiritul întreprinzător; cooperarea; creativitatea. La fel de importantă consider că este capacitatea unei persoane de a fi lider, pe lângă cea de manager, aceasta fiind completată de abilități precum viziunea largă, strategie, comunicare, aliniere și inspirație. Un lider bun cred că are rolul de a crea alți lideri.

>>> Atuul care îi asigură companiei Coca-Cola Hellenic Moldova superioritatea în domeniu este investiția în oameni, grija față de aceștia și dezvoltarea lor profesională, asigurarea condițiilor performante pentru desfășurarea activității zi de zi. Într-un mod similar, investim în relația cu clienții noștri. Utilizăm programe și instrumente comerciale competitive, care, de cele mai multe ori, sunt superioare celor utilizate pe piața din Republica Moldova.

> După 22 de ani de activitate, compania noastră continuă să opteze pentru un mediu de afaceri transparent, competitiv, în care principiile și valorile stau la baza strategiei Coca-Cola Hellenic Moldova. Proiectele, inovațiile și o echipă de oameni motivați constituie ingredientele de bază pentru creșterea și dezvoltarea durabilă a businessului.

tn3_1_fmt-traiannechiforFişier

Director al Coca-Cola Hellenic Moldova

Data și locul nașterii: 8 aprilie 1974, Iași, România

Studii: superioare

 

 

 

 

 

 

 

 

Text: Doina Popa

Foto: arhiva Coca-Cola Hellenic Moldova

 

Abonează-te la articolele

Vip Magazin