Fondat în 1862, Julius Meinl este unul dintre cei mai vechi prăjitori de cafea din lume şi reuşeşte să-și mențină reputația de furnizor de cafea și ceai de calitate premium până în ziua de azi. Datorită standardelor înalte de calitate, culturii distinctive de servire a cafelei, spiritului inovator, Julius Meinl este recunoscut și apreciat în întreaga lume.
Noul Aroma Fez
În 2016 Julius Meinl lansează ultima sa inovație, redefinirea conceptului Julius Meinl Aroma Fez „1862 Premium”.
Lansat la nivel mondial în septembrie curent, noul Aroma Fez este o continuare a generației „1862 Premium” și are drept scop asigurarea unui nivel stabil de calitate al cafelei și a unei experiențe gustative absolut unice. „Inima” noului concept este borcanul revoluţionar Aroma Fez cu trei camere dozate a câte un kilogram, unde fiecare compartiment asigură un dozaj controlat și o prospeţime mai îndelungată a boabelor de cafea. Înseși boabele, prăjite ușor către mediu-intens, îi oferă o aromă fină, un gust bogat și o îmbinare perfectă dintre corpolența deplină a cafelei și dulceața delicată a gustului ciocolatiu. Blendul este certificat UTZ și constă din boabe 100 % Arabica atent selectate din cele mai apreciate regiuni de cultivare a cafelei din Brazilia și Africa de Est, acestea fiind originile ce garantează o experiență gustativă unică. Datorită tehnologiilor inovatoare „Grind on Demand” și RFID, cafeaua este măcinată perfect pentru fiecare ceașcă în parte, asigurând mereu o savoare inedită cafelei dumneavoastră.
Acest produs este destinat hotelurilor, restaurantelor, cafenelelor și altor localuri premium care doresc să ofere oaspeților săi o senzațională experiență a cafelei la cel mai înalt nivel posibil. Iar designul frapant creat de celebrul designer Matteo Thun face acest concept o atracție irezistibilă pentru orice locație.
Julius Meinl Aroma Fez „1862 Premium” – o adevărată simfonie a simțurilor!
Despre Julius Meinl Industry Holding în cifre și fapte:
• Compania se clasează în top 3 mărci de cafea premium în peste 40 de țări;
• Lider pe piață în Austria, Rusia, Dubai, pe segmentul premium;
• Colaborează cu peste 40.000 de clienți;
• Deține facilități de producție în Viena (Austria) și Vicenza (Italia);
• A înregistrat în 2015 o cifră de afaceri de 145 mln. de euro.
Lasă un răspuns