Rețelele de socializare pot deveni o afacere, iar bloggerii de top demonstrează acest lucru. Postările acestora nu le aduc doar popularitate și admirație, dar și un profit financiar.
Fashion bloggerii reprezintă adevărate modele pentru sute de mii de adolescenți. Fie că promovează un anumit stil vestimentar sau pur și simplu detalii din culise, fashion bloggerii au reușit să creeze un brand dintr-un simplu cont pe Instagram.
Potrivit unei analize realizate de Mashable.com împreună cu Influencer Marketing Agency, o agenție americană care stabilește ce bloggeri sunt potriviți pentru promovarea unui anumit designer, sumele pe care un fashion blogger le poate încasa per postare depind în primul rând de audiența la care brandul vrea să ajungă și platforma de pe care bloggerul se face vizibil. Așadar, în SUA se pot câștiga de la 110 dolari până la 11 000 dolari pentru promovarea unui conținut creat în colaborare cu un brand.
Atunci când vine vorba de vedete, tarifele cresc major. De exemplu, o celebritate TV poate fi plătită cu 20 000 de dolari pentru a publica fotografii cu o marcă anumită pe contul său de Instagram sau Twitter. Cei din clanul Kardashian pot încasa și câteva sute de mii de dolari pentru a face publicitate unei mărci de cometice, vitamine, haine, muzică etc. Precizăm, numărul de followeri a lui Kim Kardashian depășește cifra de 90 de milioane.
Lasă un răspuns