Fondator Reţeaua de patiserii DAVIDAN
Vârsta: 34 de ani
47 de patiserii, încă 7 în curs de deschidere și 4 locații Davidan Sushi. În doar 3 ani! Ingredientul secret pe care Dan Meșina îi presoară din fiecare produs marca DAVIDAN este pasiunea și ambiția de a fi cel mai bun. Dan a devenit sinonimul oportunităţilor, un exemplu pentru cei care încă au frica de a gusta din pâinea afacerilor autohtone. Cine a spus că în ţara noastră nu găseşti un sol fertil pentru a sădi vise, nu a citit povestea de succes a eroului nostru. Luaţi notiţe.
Începuturile nu pot fi ușoare. Cei ce se lasă mințiți de parfumul aromat al succesului, pot trăi și cele mai dure lecții de viață. Afacerea pe care am inițiat-o avea parfum de kurtos și vanilie. Mirosea a multă muncă și implicare. Au urmat dimineți, zile și ani de muncă. Nopți nedormite și mii de gânduri ce îmi dădeau încrederea în forțele proprii. Ca mai târziu să încep a culege roadele propriei munci.
Când am lansat prima patiserie am avut ca scop aducerea unui nou produs pe piață. Atunci când am deschis a zecea patiserie, scopul se schimbase, voiam să-mi demonstrez mie în primul rând că nimic nu este imposibil. Iar atunci când am deschis a patruzeci şi cincea patiserie, gândul îmi era la câte locuri de muncă pot oferi. Cu trecerea timpului am înțeles că bucuria pe care o pot aduce familiilor care își pot ține în brațe persoanele dragi, nefiind plecate în afara țării, îmi dă o satisfacție mult mai mare. Am creat și continui să creez sute de locuri de muncă, astfel tinerii sunt motivați să nu părăsească Republica Moldova, iar mamele plecate peste hotarele țării s-au întors, știind că se poate câștiga bine și acasă!
Am intrat pe piața din Republica Moldova cu un produs încă necunoscut – kurtos. Dar nu ne-am oprit aici. Am continuat cu alte produse de patiserie la fel de savuroase, la fel de apreciate de sute de mii de cumpărători DAVIDAN. Suntem autentici, am fost şi vom rămâne.
Astăzi, rețeaua DAVIDAN face vânzări ce depășesc un milion de lei pe zi. Lunar, cifra de afaceri este de 35 de milioane.
Bugetul de marketing? Nu am. Singura publicitate mi-o fac tot eu. Videourile mele de pe TikTok, de exemplu, adună vizualizări de jumătate de milion. Nu bag bani în publicitate, dar susțin familiile nevoiașe și sportul. Anul acesta am susținut financiar 4 medaliați cu argint și bronz de la Jocurile Olimpice, cu premii de 100 000 și 50 de mii de lei, dar și câștigătoarea Gladiator Challenge cu 100 000 lei.
Pe parcursul anilor am înţeles că fiecare alegere pe care o luăm, mai devreme sau mai târziu ne va defini viitorul. Am stabilit strategii generale și am schițat tactica realizării fiecărei idei, care nu a întârziat să dea roade.
Ceea ce am învățat și, probabil, voi învăța toată viața este să îmi concentrez toată atenția pe buna funcționare a propriei afaceri fără a mă lăsa distras de oricare alte lucruri ce ar putea să îmi capteze atenția și gândirea. Am luat în calcul să profit de fiecare oportunitate şi orice problemă să o transform în soluții de dezvoltare și idei ingenioase.
Ne definesc creativitatea, autenticitatea și perseverența. Suntem văzuți ca fiind o companie care își asumă mai multe riscuri decât alții. Ceea ce ne face a fi un brand de succes este asumarea riscurilor, dar și controlul asupra deciziilor.
Se spune că doar cine nu încearcă, nu greșește. La fel și eu, la rândul meu, am avut mai multe tentative de a deschide afaceri în diferite domenii. Nu le pot numi eșecuri, ci doar lecții de viață. Am înțeles că, indiferent de domeniul pe care îl alegi, e nevoie de foarte multă muncă, documentare și persoane potrivite alături. Atât timp cât nu există implicare, orice afacere poate deveni o pierdere. Pierderea poate să fi în bani, timp, sănătate.
Am înțeles în timp că toate se întâmplă cu un motiv. Orice încercare eșuată mi-a servit drept lecție și m-a ajutat să ajung omul și persoana care sunt astăzi. Am devenit un om cumpătat, calculat și mult mai rezervat în alegerea oamenilor din jurul meu și a deciziilor pe care le iau.
Fiecare an nou vine la pachet cu noi oportunități, noi șanse de a evolua și noi vise ce urmează să fie îndeplinite. Scopul primordial pentru anul 2025 este dublarea cifrei de afaceri și majorarea numărului clienților satisfăcuți care vizitează patiseriile DAVIDAN și a celor care consumă apa DAVIDAN.
Anul 2025 va fi un an prosper, din punct de vedere al proiectelor pe care vreau să le lansez. Numele meu este DAN MEȘINA și scopul meu este să demonstrez lumii întregi că nimic nu este imposibil.
35 milioane de lei vânzări pe lună
Lasă un răspuns