În funcţie de răspunsurile participanţilor, autorii studiului publicat în Visual Communication Quarterly i-au împărţit în cele trei categorii menționate mai sus.
Dar ce reprezintă fiecare categorie?
Comunicatorii percep fotografiile drept o modalitate de a stârni dezbateri sau ca o formă de socializare. Selfie-ul este forma prin care aceștia caută să înceapă o conversație cu prietenii de pe rețelele de socializare.
Răspuns: Îmi fac selfie-uri ca să le arăt oamenilor unde mă aflu sau ce fac.
Cei care-şi fac reclamă singuri, lăudăroşii, sunt mai degraba narcișiști, atenți la felul care arată. Postează deobicei selfie-uri pentru a arăta cât sunt de frumoși și mulțumiți.
Răspuns: Îmi fac selfie-uri pentru că vreau ca oamenii să fie impresionaţi de modul în care arăt.
Autorii de biografii își fac selfie pentru a se auto-descoperi și să vadă cum evoluează în timp. Ei nu vor să se laude, ci pur și simplu să arate cine sunt.
Răspuns: Îmi fac selfie-uri pentru a împărtăşi altora un episod din viaţa mea.
Lasă un răspuns