Dumitru Talmaza: Viitorul are un nume – Marketing Digital

Dumitru Talmazan a devenit un mentor care nu mai are nevoie de multă descriere. A cucerit forumuri, evenimente de business, arene şi scene cu discursurile sale din domeniul digital, marketing şi alte cuvinte sofisticate din lumea virtuală. Are şi un proiect inedit, Talmazan School, destinat tuturor celor ambiţioşi, neînfricaţi de dinţii ascunşi ai afacerilor.

Începuturile nu erau tocmai strategice în a crea o companie de consultanță sau de instruire. Am avut norocul să ne implicăm într-un domeniu care s-a dovedit a fi, în ultimii cinci ani, cele mai de trend și necesare ingrediente într-o afacere și anume, marketingul. Astfel, noi am crescut odată cu necesitatea și piața, iar din motiv că eram primii, am reușit să procesăm pas cu pas evoluția instrumentală, astfel să înțelegem foarte bine acest segment, produs, această provocare.

Prin ce ne diferenţiem? Sunt nişte puncte mai simple, dar importante pe care am reușit să le dezvoltăm pe parcursul a zece ani de activitate. Pot enumera peste 5000 de interacțiuni cu branduri pe segmentul de instruire și consultanță, peste 2000000 de euro buget administrat anual, cifre care ne permit să oferim soluții din cunoștință de cauză. Astfel, activul de bază este echipa și experiența acumulată în această perioadă în industrie.

Contează importanţa conștientizării că abordarea personală, profesională și instrumentală trebuie făcută în raport cu nivelul afacerii pe care o dezvolți: start-up, business sau antreprenoriat într-un business mediu sau mare. Aici mă refer la faptul că instrumentele, bugetele, deciziile per fiecare nivel lucrează diferit și trebuie abordate individual. Nu poți să planifici profit de parcă ai fi un business conștient, iar abordarea managerială și instrumentală să o aplici de parcă ai fi un start-up.

În cazul meu a coincis vocația cu domeniul de activitate. De aceea, abordarea față de client prin a te dărui, implica,
conecta, chiar și pe un termen scurt de 10 luni în cadrul unui
program de mentorat devine un proces nu doar interesant, dar și un nivel maxim de satisfacție. Iar când faci ceea ce iubești, o faci cu rezultate frumoase.

Eșecul de bază în activitatea antreprenorială a fost la începuturi, ne-a costat 130 000 de euro și se referă la, probabil, cel mai important ingredient pentru un start-up: nu te implica, nu iniția afaceri în care nu ești bun sau nu deții expertiză și mai ales acolo unde trebuie să formezi piața. De altfel, asta și am făcut, am dezvoltat un proiect IT și trei ani de zile nu aveam capacitatea de a lua decizia să mă opresc, făcând lună de lună greșeli de produs, financiar și management, iar lumea IT fiind una absolut diferită de marketing.

Din discuţiile avute cu mulți tineri freelanceri din domeniul meu, am sesizat aceleași dureri, legate de cadrul legal al activității unui freelancer / liber profesionist / tânăr antreprenor. Avem nevoie de un cadru legal de acreditare a industriei în care titlul de specialist în marketing să fie utilizat doar atunci când cu adevărat deții aceste cunoștințe, dar nu doar o legendă din profilul din Instagram.

Suntem siguri, afacerile conștiente au nevoie de noi. Vom avea în următorii ani o cerere sporită de sistematizare și creare a departamentelor de marketing. Intrăm în era Data Driven în Marketing, iar asta înseamnă că afacerile au nevoie de soluțiile pe care le oferă Talmazan School.

Odată cu dezvoltarea și, în special, dinamica de marketing, antreprenorii se confruntă cu incapacitatea de a asimila, dezvolta și controla activitatea în propria companie, oamenii și instrumentele pe direcția de marketing. Talmazan School vine cu trei produse fundamentale: crearea departamentelor de marketing, crearea strategiilor aplicabile pentru piața noastră, inducția și instruirea angajaților în segmentul de marketing.

Abordăm un format ecologic și corect în dezvoltarea afacerii, interacționând și prestând servicii pentru cele mai mari companii pe segmentul de consultanță. Astfel, cifrele sunt transparente și situația financiară este una în creștere, dar și poate fi accesată de oricine pe site-urile oficiale.

Cel mai important lucru pe care-l putem lua de la generațiile Y, Z este libertatea, gândirea cu care ei azi interacționează și operează în activitatea de antreprenoriat. Iconică ar fi fraza: totul e posibil, eu pot și nu neapărat trebuie să am pile, să mă nasc într-o anumită familie, pentru ca succesul este posibil, pentru că eu pot!

Viitorul are un nume:
Marketing Digital

Abonează-te la articolele

Vip Magazin