Cu mentalitate germană, Marco Hößl conduce cu succes lanţul de hipermarketuri Kaufland în România şi Republica Moldova. Deşi în ţara noastră au fost deschise, deocamdată, două magazine, planurile sunt foarte mari şi ambiţioase pentru viitor.
“Fiind, relativ, cei mai tineri de pe piaţa din Republica Moldova, vom continua planurile noastre de dezvoltare şi de expansiune a companiei. Ţinta pentru noua piaţă este una ambiţioasă: 20 de magazine în următorii ani şi un centru logistic propriu.”
Marco Hößl a mai adăugat că în următorii ani, compania intenţionează să investească în programe educaţionale, proiecte culturale, de promovare a unui mod de viaţă sănătos, precum şi cele de protecţie a mediului înconjurător, printre intermediul cărora se doreşte reducerea utilizării plasticului. El a fost desemnat Omului Anului 2019, la categoria “Management”. Interviul integral în care acesta vorbeşte despre planurile de viitor ale companiei, îl găsiţi în revistă.
Lasă un răspuns