MARINA PANIȘ: „Îmi trăiesc viața prin prisma notelor olfactive”

După o licenţă în România şi un master în Italia, în timpul unei plimbări în parc le-a venit idea să aducă Equivalenza în Moldova!. Momentul decisiv și marea provocare a fost când partenerii din Spania le-au zis franc că nu-i interesează Republica Moldova. Nu știau peste cine au dat! Azi, după trei ani de activitate, familia Paniș gestionează două showroom-uri lansate în Chişinău și prima subfranciza la Bălţi.

Funcția: Antreprenor, fondatoarea Equivalenza în Moldova

Data, anul, locul nașterii: 29.08.1991, or. Bender

Sunt o femeie și soție împlinită, îmi trăiesc viața prin prisma notelor olfactive, fiecare zi și stare reprezentând aromele Equivalenza.

Sunt amibițioasă, empatică și creativă. Asta dacă ămi cereți să mă laud. Dar sigur am și ceva defecte. Îmi doresc ca totul să fie perfect, ceea ce poate duce la stres și extenuare. Punctualitatea – sunt în continuă încercare de a îmbunătăţi acest aspect şi a ajunge la timp, dar… mai fac și niște stories-uri pe drum și treaba se întinde (râde). Simt mereu nevoia să iau totul sub control, ceea ce duce la epuizare.

Revenirea acasă era o necunoscută, mai cu seamă dupa o lipsă de 12 ani, dar am avut încredere în visul nostru. Astfel, după trei ani de business, la finele lui 2024 am vândut prima subfranciză – Equivalenza Bălţi. Ne bucurăm să fim o inspiraţie pentru alte cupluri.

Mă reprezintă Douce Violette by Equivalenza. Probabil apreciez acest parfum pentru complexitatea sa sofisticată și pentru modul în care reușește să îmbine rafinamentul cu căldura, așa cum o fac și eu zi de zi. Notele acestuia evocă o senzație de confort și eleganță, dar și de mister și senzualitate, calități care par să îmi reflecte natura.

Admir la o femeie autenticitatea, forța interioară și capacitatea de a se adapta la diverse situații, menținându-și în același timp valorile și identitatea. Îmi place atunci când o femeie își manifestă inteligența emoțională, oferind sprijin și empatie celor din jur, dar fără a-și compromite propriile nevoi.

O afacere în ascensiune presupune adesea sacrificii semnificative. Timpul personal și viața socială, orele lungi de muncă și dedicarea constantă pot reduce timpul petrecut cu familia, prietenii și pentru activități recreative. La fel şi stabilitatea financiară, pentru a susține creșterea afacerii, este nevoie să reinvestești profiturile sau să aloci resurse financiare personale, ceea ce poate pune presiune. Într-o afacere trebuie să fii pregătit să îți asumi riscuri, fie că sunt financiare, de resurse umane sau legate de direcția strategică a companiei.

În spatele succesului meu ca femeie este soţul meu, cel care mereu m-a susținut și doar împreună am realizat totul. Equivalenza este o afacere de cuplu unde ambii ne dedicăm maxim, fiecare având atribuțiile sale.

Provocarea anului 2025 sunt noi extinderi atât la nivel local, cât și regional.

În era digitală, multe interacțiuni cu clienții încep online. Apariția pe online influențează modul în care este perceput brandul tău. Pe lângă prezenta brandului, mereu am fost pasionată de rețele, mi-a placut să fac video, poze, să îmi expun propria poziție.

Popularitatea aduce o combinație de succes și expunere, dar necesită o gestionare atentă pentru a face față provocărilor și presiunilor suplimentare.

Acum, când Equivalenza a prins aripi, iar noi începem să avem puțin răgaz, concentraţia noastră este aparitia unui copil. Asta ne-ar completa şi împlini mai mult.

Fericirea pentru mine are un miros cald și reconfortant, evocând amintiri plăcute și momente de bucurie. Prefer parfumurile ce contin vanilie, aromă dulce și familiară, care îmi amintește de prăjiturile coapte acasă și de momentele petrecute cu cei dragi.

Coordonare: Corina-Maria Dreagla, Foto: arhiva personală

#arome

Abonează-te la articolele

Vip Magazin