Aniversarea VIP magazin a coincis în acest an cu alte sărbători frumoase ale prietenilor noștri. De brandul Mia Bella și Alina Cebotari ne leagă o prietenie încă de la începurile sale. Am colaborat și ne-am bucurat împreună de succesul acestui brand absolut diferit și particular pentru piața din Republica Moldova.
La aniversarea celor 20 de ani de VIP magazin, am fost fericiți să celebrăm și activitatea de 5 ani a brandului. Am admirat o colecție impresionantă și ne-am lăsat cucerite de formele feminine, culorile pastele și detaliile sexy ale creațiilor.
Brandul Mia Bella a fost creat din pasiunea pentru frumos, Alina încercând să îi găsească confortul în alte domenii, dar chemarea pentru desing punând stăpânire pe sufletul ei.
Astăzi, putem spune că femeile de la noi și nu doar – sunt cucerite de eleganța inconfundabilă și culorile pastelate specifice brandului.
Într-un interviu de copertă pentru RED by RC, Alina Cebotari ne-a povestit cum a ajuns să facă design, dar și care este filosofia „Mia bella”.
„Acum câțiva ani, îmi plăcea să pun un detaliu în plus fiecărei ținute pe care o purtam, accesorizam cu altceva decât sugerau anumiți designeri și îmi cream propria ținută. Acesta a fost impulsul determinant că trebuie să fac altceva în viață. Deci, mi-am propus să creez haine cu gust pentru femeia modernă, care să-i pună în valoare silueta. Iar faptul că sunt enervant de perfecționistă, m-a ajutat să dau viață unor colecții care să rămână actuale în fiecare zi.
Filosofia brandului Mia bella a însemnat din prima zi profesionalism.Ne-am axat pe croiuri care să pună în valoare potențialul femeii și să-i ofere putere decizională și într-o zi la birou, dar și într-o ședință de business. Sau, dacă vrea să fie senzuală, să poarte cu eleganță o rochie care să-i accentueze silueta, feminitatea. Deci, orice femeie merită să fie pusă în valoare și să nu fie eclipsată de griji, serviciu, kilograme în plus sau în minus. Ținutele noastre sunt pentru femei determinate.”
Dezvoltarea și evoluția sunt specifice Aline Cebotari, astfel anul acesta a culminat cu o nouă idee, care urma să întregească brandul construit în acești cinci ani de existență. Mia Bella a plecat în Dubai. Primul pas, cu multă semnificație, a fost deschiderea companiei și testarea pieței. Astfel ca, în ianuarie 2024, Mia Bella să fie admirată în cadrul primei sale prezentări. Piața și gusturile femeilor de diverse culturi de acolo sunt foarte apropiate de creațiile Mia Bella. Momentan, Dubaiul reprezintă rampa de afimare și pe plan extern a frumosului brand de la Chișinău.
Mult succes, Mia Bella.
Lasă un răspuns