Olga Rastașanu îmbracă femeile în pantaloni de bărbați

Impresionată de saltul îndrăzneț al lui Coco Chanel, regândește pantalonul masculin ca pe o haină de lucru a femeilor de business, ca pe un element indispensabil în garderobă. Cu niște ambiții și cunoștințe pe măsură, fashionista propune clienților o nouă viziune de viață.

Funcția: Consilier de imagine și specialist Made to Measure showroom Viggo

Data, anul, locul nașterii: 08.03.1986, or. Ungheni

Trei cele mai importante lucruri pe care ai putea să le spui despre tine. Detest rutina și mereu îmi doresc schimbări majore. Creativitatea îmi poate „trata” orice rană. Aleg să comunic doar cu persoane cu care rezonez emoțional. Așa e mai safe!

Cum a fost drumul până aici, la tine, cea de azi? Cu valiza la ușa. Multe provocări prin care am trecut personal îmi impuneau dorința de a pleca din țara, apoi am înteles că în valiză eram eu cu tot de ce vroiam să fug și am ales să accept realitatea și tot ce îmi oferă ea, astfel mi-am deschis noi oportunități de a crește profesional și scopuri care îmi dau un sens în viață.

Ai provocat fashionistele în pictorialele tale, tu – în ținute bărbătești. Cine sunt femeile care le poartă? Sunt femei autentice care își exprimă individualitatea și au curajul de a sfida normele tradiționale și așteptările societății. Stilul masculin, purtat de o femeie, denotă și o trăsătură autoritară ce proiectează un aer de încredere în sine.

Cum e să fii revoluționară în modă, aici, în Moldova? Nu mă consider o revoluționară în modă. Îmi place să mă exprim nonverbal, iar stilul vestimentar este o opțiune. Deaceea, în consultanță, pun accent pe starea interioara a femeii de la sine.

Despre clienții de bază, bărbații, ce ai putea să ne spui? Un profil (vârstă, ocupație, caracter, capricii). Cum fac aceștia cumpărăturile? Majoritatea sunt antreprenori, pentru care imaginea este o carte de vizită a propriei afaceri. O medie de vârstă ar fi 35-40 ani, cu personalități bine definite, care înteleg că un costum de calitate, croit pe măsură, este o investiție în sine și în propriul succes.

Ce vor bărbații? Să cucerească. Această nevoie este legată de ambiție, competitivitate și dorința de a lăsa o amprentă în societate. Pentru mulți dintre ei, atingerea succesului reprezintă sentimentul de a avea control asupra propriului destin. Apreciere.

Și ce vor femeile? Femeile moderne tind spre autorealizare și independență. Am observat implicarea multora în comunități cu inițiative menite să aducă îmbunătățiri sociale. Siguranță emoțională.

Cum ai vrea să îmbraci femeia de afaceri modernă? Mi-aș dori ca alegerea ei să înceapă de la calitatea pieselor vestimentare, pentru că asta descrie atitudinea ei față de afacere, la fel ca propria imagine. Ținutele clasice, atemporale, culori neutre și țesături naturale, pot fi divers integrate prin geometria și croielile actuale.

Și tinerele între 20 și 25 de ani? Este o vârstă la care femeia se manifestă experimentând tendințe, deoarece atunci ea încă nu are propriul stil format. Eu, personal, le-aș îmbrăca în „feminitate”, multe ascund asta sub diferite identități ce nu le definesc ca personalitate.

La ce piese sau obișnuințe din garderobă ai vrea să renunțe femeia din Moldova? Costumul de yoga purtat în stradă. Deși, observ o îmbunătățire a aspectului vestimentar în Chișinău, sugerez renunțarea la piesele „preferate” cu aspect învechit sau shopping-ul impulsiv. Astea creează o garderoba plină, dar nu și funcțională.

Ce înseamnă pentru tine fericirea și dacă ești? Împăcarea cu sine. Acceptarea trecutului. Un scop mereu activ în viață.

Coordonare: Tatiana Pătrunjel, Foto: arhiva personală

#sexy

Abonează-te la articolele

Vip Magazin