În anul 2020, Digital Park a reușit să creeze o comunitate strânsă, atât printre rezidenții, cât și printre locuitorii capitalei. În pofida tuturor dificultăților, a adunat peste 1000 de rezidenți și parteneri cumulativ la evenimentele interne și peste 20000 de participanți din extern la evenimentele desfășurate la Digital Park. Pe lângă dezvoltarea comunității, compania a reușit să-și mențină situația financiară, chiar reinvestind în noi active.
Digital Park, un brand omniprezent
Brandul este promovat prin diverse canale de comunicare: TV, platforme Social Media, presa scrisă și evenimente, ceea ce asigură o prezență multichannel și o vizibilitate sporită. Cea mai răsunătoare campanie de promovare a brandului Digital Park a fost proiectul „Pentru inimi filarmonice”, care a avut drept scop susținerea artiștilor Filarmonicii Naționale „Serghei Lunchevici” după incendiul devastator din luna septembrie.
Scurt Istoric
Digital Park este un ecosistem de business IT, creat și finanțat de către compania StarNet, operator de comunicații electronice cu renume pe piața noastră. Acest brand a fost dezvoltat pentru a revoluționa conceptul spațiilor de lucru și a oferi companiilor din domeniul IT un mediu propice pentru dezvoltare. Digital Park reprezintă un întreg ecosistem cu open space-uri, servicii utile și spații pentru cele mai diverse evenimente, ceea ce a schimbat optica urbanistică a capitalei.
Pandemia
Efectele pandemiei s-au făcut resimțite în toate ramurile economiei, iar Digital Park, fiind o afacere din segmentul imobiliar, a fost și el afectat. Orientarea spre client, dar și o politică internă flexibilă au fost cruciale în satisfacția și retenția clienților, ceea ce este un adevărat succes.
După această criză
În această perioadă, dar și după criză, unele aspecte ale ecosistemului IT vor fi regândite, de exemplu: un accent sporit privind măsurile epidemiologice, spații flexibile de lucru și săli modulare pentru evenimente. În același timp, criza va aduce oportunități și necesități noi, care se vor materializa prin servicii cu valoare adăugată în portofoliul Digital Park.
Succesele anului
În conjunctura economică actuală, o mare reușită pentru Digital Park e faptul că a reușit și-a urmat scopurile și a trecut cu brio peste situația de criză, păstrând integritatea echipei. Dincolo de pandemie, a reușit să crească vizibilitatea platformei Digital Park prin participarea și găzduirea evenimentelor, a stabilit noi parteneriate și a dezvoltat comunitatea IT și cea creativă.
Locul preferat al chișinăuienilor
În 2020 s-a lucrat asiduu la îmbunătățirea serviciilor existente, precum investiții în sălile de evenimente, modernizarea zonei verzi și procurarea inventarului destinat organizării de evenimente. Astfel, Digital Park a devenit unul din locurile preferate ale chișinăuienilor, atât pentru cultură și educație, cât și pentru divertisment.
The Place To Be
Nu este doar sloganul Digital Park, ci starea trăită de fiecare persoană care pășește pragul primului parc IT din Moldova. Developeri, artiști sau participanții la evenimente – fiecare se va simți la Digital Park ca acasă.
2021
Pentru 2021, scopul primordial este dezvoltarea continuă a infrastructurii, dar și creșterea comunității și sectorului IT. Realizarea acestor obiective depind direct de circumstanțele și restricțiile cauzate de pandemie. Cu toate acestea, echipa e optimistă în a găsi soluții alternative pentru îndeplinirea scopurilor propuse.
2020 a venit cu multe provocări, dar și cu multe oportunități noi. În acest an am continuat realizarea obiectivelor stabilite în 2019, dar și am regândit strategia de dezvoltare Digital Park pentru următorii ani. Am muncit asiduu, dar ne-am bucurat și de succese și recunoaștere din partea clienților, partenerilor și suporterilor proiectului.
Aurelia Salicov – director Digital Park
Lasă un răspuns