Brandul LATTESE, probabil, este cel mai des menționat brand de lactate al anului 2020.
Compania utilizează doar ambalaje de sticlă și hârtie alimentară, iar produsele au termen de valabilitate 72 de ore (3 zile). Mereu a arătat și ferma, și văcuțele, a povestit lumii ce înseamnă un produs natural din lapte, în așa mod cumpărătorii fiind convinși să vină în magazine și să cumpere bunătățurile LATTESE. Astfel, spre sfârșitul anului 2020, după opt luni de la lansarea produselor, au devenit un brand cunoscut și preferat de mulți consumatori de lactate.
Ca și produs oferit spre consum, sunt la moment 8 poziții: lapte, chefir, chefir degresat, iaurt natural, smântână de 20%, smântână de 30%, brânză naturală de vaci, desert din brânză dulce.
În anul 2015 a fost lansată ferma de vaci din rasa „Simmental”, acestea fiind alese riguros și aduse din Germania. În scurt timp s-a ajuns la ideea că în Republica Moldova nu există noțiunea de „lactate naturale” și ca urmare s-a început dezvoltarea unei fabrici de prelucrare a laptelui propriu. Anul trecut s-a lansat procesul de modernizare al fermei și a fabricii de producere prin implementarea tehnologiilor moderne de obținere și prelucrare ale laptelui.
În luna martie 2020, în plină pandemie, a fost startat procesul de producere și LATESSE a ajuns pe rafturile din magazine. Greu, extrem de greu, pentru că interacțiunea cu potențialii cumpărători avea loc doar pe online.
LATTESE înseamnă calitate, în primul rând. E simplu, dar e și adevărat. Gustul laptelui din copilărie, a smântânii autentice, a brânzei cremoase, chefirului natural și gustos. De ce să nu prețuim faptul că putem crea un produs bun și să investim anume pentru a menține calitatea și autenticitatea lactatelor naturale?! Deoarece consumatorul merită să primească un produs calitativ, ambalat corespunzător și livrat proaspăt. Rămâne doar de savurat!
Borislav Gratii – proprietar LATTESE
Lasă un răspuns