Traian Nechifor conduce o companie cu valori. Le păstrează și, mai ales, le promovează printre angajații săi, care, la rândul lor, le transmit consumatorilor şi clienţilor. Filosofia de la Coca-Cola Hellenic Moldova e una bogată și inspiră oamenii să iubească munca pe care o fac în cadrul companiei. Să faci parte din topul celor mai buni angajatori e mai mult decât o performanță, iar domnul Nechifor știe cum e să ajungi la un asemenea succes.
Una dintre cele mai importante reuşite ale mele pe parcursul carierei este dezvoltarea unei echipe de profesionişti, cum este cea din Republica Moldova. Experienţa mea pleacă de la poziţia de agent de vânzări în cadrul Coca-Cola România, progresând în timp în diverse poziţii de conducere în cadrul Departamentului comercial, cum ar fi area sales manager, regional sales manager, national sales manager – în ultima poziţie fiind şi membru al Boardului companiei, iar ulterior fiind promovat în funcţia de country manager în Republica Moldova, care presupune coordonarea mai multor funcţiuni ca: sales, marketing, finance, human resources, supply chain.
Având o carieră în ascensiune, am avut ocazia să cunosc diferite persoane şi m-am bucurat de fiecare dată când am putut să ajut şi să susţin acolo unde era necesar. La modul practic, asta facem la Coca-Cola Hellenic Moldova – dezvoltăm echipe de oameni cu care ne mândrim.
În anul 2017, Coca-Cola Hellenic Moldova a semnat un acord cu Gruppo Campari pentru a vinde şi a distribui o gamă unică de băuturi alcoolice internaţionale premium pe piaţa din Republica Moldova. Băuturile alcoolice internaţionale premium completează portofoliul nostru existent de băuturi nonalcoolice gata de consumat. Am început prin distribuţia de: Aperol, Campari, Cinzano Gransec, Cinzano Asti, Cinzano Vermouth Bianco, Cinzano Vermouth Extra Dry, Cinzano Vermouth Rosso, Mondoro Asti. Continuăm să ne concentrăm pe afacerea noastră de bază (distribuirea celor mai bine vândute băuturi răcoritoare) şi pe angajamentul nostru de a construi prezenţa lor pe piaţa din Republica Moldova.
După 23 de ani de activitate, compania noastră continuă să opteze pentru un mediu de afaceri transparent, competitiv, în care principiile şi valorile stau la baza strategiei Coca-Cola Hellenic Moldova. Proiectele, inovaţiile şi o echipă de oameni motivaţi constituie ingredientele de bază pentru creşterea şi dezvoltarea durabilă a businessului.
Atuul care îi asigură companiei Coca-Cola Hellenic Moldova superioritatea în domeniu este investiţia în oameni, grija faţă de aceştia şi dezvoltarea lor profesională, asigurarea condiţiilor performante pentru desfăşurarea activităţii zi de zi. Într-un mod similar, investim în relaţia cu clienţii noştri. Utilizăm programe şi instrumente comerciale competitive, care, de cele mai multe ori, sunt superioare.
Risc să mă repet, însă cred cu tărie că ingredientul care aduce succesul unei afaceri este o echipă de oameni motivaţi. Sunt oamenii care depun efort zi de zi pentru a face posibilă realizarea proiectelor pe care ni le propunem. În lipsa lor, mecanismul nu ar funcţiona aşa cum trebuie.
Pentru al doilea an consecutiv, Coca-Cola Hellenic Moldova se află în Liga Campionilor, potrivit sondajului companiei internaţionale de consultanţă GfK „Evaluarea satisfacţiei clienţilor”, clienţii noştri apreciind compania Coca-Cola Hellenic Moldova ca fiind din nou cel mai bun furnizor de băuturi cu cea mai bună relaţie de business din Moldova.
Am intrat din nou în topul celor mai buni angajatori din Republica Moldova, acest rezultat fiind deja un punct de referinţă pentru compania noastră.
Fişier
Director la Coca-Cola Hellenic Moldova
Data şi locul naşterii: 8 aprilie 1974, Iaşi, România
Studii: postuniversitare; Universitatea de Economie „Petre Andrei” din Iași, Facultatea Finanțe; Master în Marketing la Universitatea Cornell din SUA
Text: Iuliana Mămăligă
Foto: arhiva personală
Salut Traian și felicitări!
Am luat împreună cel mai mare bonus de vânzări. Erai la început.
Costel Balan.