MOLDOVENI DE SUCCES ÎN DIASPORA
„Oamenii cumpără vise”
Produsele si serviciile reprezintă ceva secundar. Oamenii își doresc să cumpere vise împlinite.
Valentina Morărașu
Fondatoare @aulire.jewels @divale.design
@arredomobili.outlet @arredoluxury.outlet
Născută pe 24 aprilie 1991, Stolniceni, Hâncești.
Impresionează printr-o creștere fulminantă în afaceri cu mobilă și bijuterii de autor, într-o țară străină, în care soarta a decis să-i dăruiască un soț pe potrivă, copil, bunăstare și recunoaștere. A reușit în acest an să cucerească definitiv piața obiectelor și serviciilor luxuriante din Italia, iar moldovenii stabiliți în peninsulă i-au devenit cei mai fideli clienți.
La începutul poveștii mele de business, am fost înaripată de câteva idei și o dorință uriașă de a testa marea cu degetul. Nu aveam încă studii aprofundate în marketing, doar niște cursuri la activ. Apucam totul din mers, călătoria mea în afaceri, fiind mai mult intuitivă, dar perseverentă. Și astăzi sunt atrasă de lucrurile dificile, care depășesc cunoștințele mele, dar care descoperă în mine alte laturi.
Am reușit să cuceresc piața luxury din Italia! Inimaginabil pentru o moldoveancă venită dintr-o țară săracă, aparent, lipsită de șanse la succes, să sclipească în Italia mai tare decât brandurile cu tradiții. Pe de altă parte, moștenitorii acestor afaceri nu au căutat să sporească averile lăsate de părinți, n-au evoluat, nu au investit în modernizare, ceea ce mi-a oferit un mare avantaj pe piață și spațiu de creație.
Când îl cunoscusem pe soțul meu, afacerea lui mergea bine, dar îmi părea grosieră și neelegantă. Îi lipsea acel ochi de femeie, prin care să se vadă că podeaua nu se potrivește, că luminile sunt nelalocul lor, că vizitatorii nu sunt deserviți complet. Voiam ceva mult mai mult de la acel business – cele mai înalte standarde, de lux. Nu m-am lăsat de această idee nici pentru o zi, astfel, am ajuns la Arredo Luxury Outlet, marcă ce satisface cel mai exigent client.
Sunt o inovatoare și îmi place să surprind. Ador lucrurile și viziunile originale în afaceri, ceea ce se pretează perfect la o piață europeană ce demult râvnește la ceva nou. Poate faptul că mă trag dintr-o altă cultură, a constituit elementul cel exotic, proaspăt și căutat de piața italiană? Al șaselea showroom deschis în 2025, la Bergamo. Extinderea noastră are loc activ, am reușit să deschidem anul acesta un magazin de mobilă, amplasat pe o suprafață de 1000 de mp, într-o zonă pietonală, pentru clienți atât ordinari, cât și pentru cei cu cerințe foarte înalte.
Lasă un răspuns