Pandemia de coronavirus a lovit dur în afacerile cu evenimente. Contracte anulate sau amânate, sume plătite în avans, dezamăgiri şi căutări intense de soluţii. Chiar şi marii jucători din ţară, cum sunt cei de la SENS MUSIC, au fost atinşi de efectele acestei crize. Vlad Costandoi, cel care stă la cârma afacerii, spune că în această criză provocată de pandemie rezistă cei cu rezerve financiară, întrucât acest domeniul va fi, cel mai probabil, ultimul care va primi undă verde pentru a se relansa. Membrii echipei au păstrat în tot acest timp o comunicare sinceră, atât între ei, cât şi cu partenerii, şi muncesc pentru noile linii de business. SENS MUSIC a fost fondată în 2004 drept o platformă de promovare a tinerilor cântăreţi, iar în câţiva ani a ajuns oficial prima Casă de Discuri din Republica Moldova. Astfel, compania a început să organizeze nu doar concerte pentru un interpret sau o trupă, dar şi o manageriere a acestora, care includ servicii de gestionare a segmentul de publishing, a drepturilor de autor şi conexe. Pentru a vă convinge de profesionalismul echipei SENS MUSIC trebuie să ştiţi că anume ei stau în spatele îndrăgitului festival „Gustar” şi au organizat concertul de la Chişinău al legendarei trupe germane „Scorpions”. Interviul integral în care Vlad Costandoi povesteşte despre experienţa acumulată în cei 16 ani de activitate a companiei, îl găsiţi în ediţia de primăvară a revistei VIP Magazin!