Exigent şi profesionist, Adrian Lazarencu a reuşit să poziţioneze în topul supermarketurilor pe unul din cei mai mari jucători şi investitori din retail. Dacă îl întrebi reţeta, îţi va răspunde simplu, zâmbind: „Sunt responsabil şi corect. Cel puţin, mă străduiesc.”

Când privesc înapoi, la atâţia ani de muncă, evoluţie şi extensiune, îmi dau seama că cea mai importantă reuşită a mea este echipa, adică oamenii! Nu aş putea face nimic fără ei. Nici voi! Ştiu ce spun.

Anul 2018 nu a fost deloc unul uşor pentru mediul de afaceri, iar pentru noi chiar a fost ca un antrenament pentru 2019. Oricum, pot spune că în anul trecut am început un nou ciclu în povestea noastră. Am depus mult efort şi imaginaţie ca să reamenajăm magazinele din reţea. Cu siguranţă aţi remarcat hainele noi a trei supermarketuri.

În viaţa de zi cu zi sunt omul care trăieşte clipa, iar în afacere asta s-ar traduce cam aşa: fii pe fază! Sunt realist, ştiu că ceea ce facem noi nu poate schimba lumea, dar cu siguranţă îi poate oferi emoţii, plăcere de la cumpărături şi o dispoziţie frumoasă când clienţii noştri revin seara acasă.

Timpul liber îl consum „cu pâine”! Şi cu un vin bun. Şi cu oamenii dragi, adică cu prietenii cu care pot vorbi despre pâine și vin, ca între gurmanzi și cunoscători. Asta chiar mă umple de energie! Putem călători în cele mai savuroase destinații, de câteva ori pe an, și vă asigur că din tot ce descopăr acolo încerc să aduc ceva și în afacerea pe care o administrez.

Din această pasiune pentru vin, a apărut ideea de a transforma secțiile de vin din Fourchette. Or, vinul înseamnă emoție, povești care urmează a fi spuse la cină sau însuși vinul își spune propria sa poveste „made in Moldova”, de cele mai dese ori. Ne-am propus ca o dată ce se apropie de zona de vinuri, clienții noștri să trăiască o adevărată evadare, o gamă largă de emoții care încep cu eticheta și se termină undeva alături de cei dragi. Sunt foarte mândru de sortiment și ne străduim să avem pe raft toate noutățile, inclusiv vinurile de senzație semnate de cei mai mici producători de la noi.

Mai am timp și pentru lectură, bineînțeles. Recent, am recitit cartea „Tată sărac, tată bogat” de R. Kiyosaki. Am doi băieți, unul are șase ani deja și merge la școală, așa că m-am gândit că ar fi bine să o recitesc exact acum.

DIRECTOR GENERAL AL REŢELEI DE SUPERMARKETURI „FOURCHETTE”

Data şi locul naşterii: 2 mai 1978, or. Făleşti

Studii: Academia de Studii Economice din Moldova

Text: Rodica ciorănică

Foto: Arhiva personală