Expresia „curățenia hainelor” a obținut o altfel de valoare începând cu anul 2011, când a apărut pe piață compania „Akuratti”, cea care, încă de pe atunci, s-a evidențiat prin servicii profesionale impecabile.

Istoria brandului

depositphotos_93707256_fmtIstoria brandului Akuratti începe în 2011, când a fost lansat și brandbookul companiei. Acesta a fost dezvoltat datorită unui proces intens în care au fost implicați fondatorii, o agenție din domeniu, dar și peste 200 de persoane care au participat la un sondaj intern și care au contribuit la alegerea denumirii „Akuratti”.

Termenul, de fapt, are un o semnificație dublă și poate fi înțeles și memorat ușor atât de vorbitorii de limbă română, cât și de cei de limbă rusă. Acuratețea reprezintă unul dintre principiile de bază ale acestei companii. În plus, odată pronunțat, cuvântul „Akuratti” te duce cu gândul spre Italia și se poate asocia cu moda, stilul și hainele îngrijite. Deci, anume asta este misiunea primordială a brandului Clean House Akuratti: prestarea serviciilor de calitate la nivel european.

De asocierea cu moda s-a ținut cont și atunci când a fost ales logoul. De aceea, în calitate de simbol, compania a optat pentru un guler de cămașă, aceasta fiind cea mai importantă și cel mai ușor de observat piesă în garderobă. Același principiu a fost aplicat și pentru stabilirea sloganului: „Imaginea ta impecabilă!”.

Promovarea brandului

Akuratti a început o campanie de promovare a serviciilor sale cu un buget de circa 5000 de lei pe lună. Acesta era destinat pentru publicitate în mass-media, pentru leafleting, pentru crearea unui site și pentru organizarea promoțiilor ce vizează clienții. Astăzi, suma aceasta a crescut de câteva ori, la fel cum s-au dezvoltat și metodele de promovare, printre care și serviciul de notificări prin SMS, prin care consumatorii sunt anunțați despre noutățile și reducerile ce au loc. În plus, site-ul companiei a trecut prin rebranding, devenind mai accesibil.

5 ani pe piaţa serviciilor de curăţare din Republica Moldova

img_2007_fmtAlina Beliciuc, directoarea companiei Akuratti: Akuratti Italian Clean House este mai mult decât o curățătorie chimică. Aici veți găsi profesionalism, cele mai noi tehnologii și utilaje de curățare a hainelor, siguranță, încrederea că acestea vor arăta mai bine decât atunci când au fost aduse la noi, un nivel înalt de deservire, accesibilitate prin cele 18 curățătorii amplasate strategic în orașele Chișinău și Bălți, dar și operativitate. Noi prețuim timpul dumneavoastră.