Sunt două branduri de succes, îndrăgite de toate vârstele și gusturile. Apreciate în țară, dar și la evenimente de peste hotare, colecțiile semnate de „Tricon” și „My Revival” au devenit de ceva timp preferatele multor garderobe. Și în 2019 acestea s-au evidențiat la prezentări precum „Moldova Fashion Days”, „Moldova Fashion Expo”, „Fabricat în Moldova” etc. Brandurile se promovează atât pe rețelele de socializare, cât și în presa scrisă sau TV.

TRADIȚII CUSUTE DIN 1966

Încă din anul 1966, fabrica „Tricon” face deliciul fashionistelor din generație în generație, iar în 1994 se lansează magazinele cu brandul „Tricon”. Colecțiile își păstrează rafinamentul și stilul inconfundabil, fiind perfecte pentru femeile ce știu să cucerească cele mai neașteptate înălţimi. Numele brandului este respectat în breasla modei autohtone, fiind un reper al calității de top, al muncii făcute cu pasiune și al stofelor atent selecționate pentru a produce ținute superbe. Nici în anul acesta nu am uitat de succesul brandului, prezența acestuia în topul nostru e un indicator clar că lucrurile la „Tricon” sunt doar în ascensiune.

SPIRITUL „MY REVIVAL”

Lansat în anul 2008, „My Revival” aduce spiritul tânăr și dinamic în rândul celor ce simt pulsul acestei perioade superbe din viață. Colecțiile brandului inspiră originalitate, simț practic, o energie ce te face să asortezi piesele „My Revival” în cele mai tari ținute.

Echipa de designeri muncește cu multă pasiune la crearea fiecărui articol, aducând un suflu nou și cu dorința de a cuceri cât mai multă simpatie! Eforturile sunt conjugate cu noile tehnologii de confecționare, iar rezultatele au fost încununate cu aprecieri de nota zece.

REALIZĂRI ÎN 2019

Colectivul fabricii a bifat și în 2019 succese, iar acest lucru nu era să fie posibil fără implicarea sufletească a fiecărui membru din echipă. Vânzările au crescut cu cca. 15 la sută, calitatea tiparelor a fost perfecţionată. Imaginea magazinelor a trecut și ea prin transformări peste care nu putem trece cu vederea, vitrinele fiind și mai tentante pentru cumpărători. Personalul a fost instruit pentru a oferi consultanță și servicii ireproșabile.

SCHIMBĂRILE FRUMOASE CONTINUĂ

Una din principalele schimbări demarate în 2019 care va continua şi în 2020 va fi implementarea proiectului de reparaţie completă şi amenajarea ultra modernă a magazinului din oraşul

Bălţi. Ce ţine de produsele recente, aşa cum am remarcat, sunt două colecţii noi anuale, cu circa 60 modele fiecare, o gamă diversă de paltoane, cardigane, costume, rochii, bluze, pantaloni, fuste, pulovere, căciuli şi eşarfe.

Valentina Andreev, director general SA Tricon

Anul 2019 a fost un an prosper, cu multe evenimente frumoase. Privind în retrospectivă, îmi apar în amintire doar momente superbe. La finalul acestui an emoțiile se compară cu bucuria și împăcarea. E ca și cum o corabie a ancorat în port după o călătorie de vis, iar gândurile te duc spre noi orizonturi. Știm că doleanțele clienților sunt mari, iar noi le vedem ca pe nişte provocări cărora vrem să le facem faţă cu profesionalism şi inspiraţie.

Magazine
Chișinău: 
Bd. Ștefan cel Mare 130, 0(22) 92 51 14
Bd. Moscova 2, 0(22) 92 51 91
Bd. Dacia 30/1, 0(22) 92 62 65
C.C. Zorile, str. Calea Ieșilor 8/1, et.2, Magazin 21, 0(22) 92 82 28
Outlet: str. Armenească 30/1, 0(22) 54 02 45

Bălți:  

str. Independenței 37, 0(231) 61882
Tricon Outlet: str. Ștefan cel Mare 75/1, 0(231) 61464

Cahul: 

str. Ștefan cel Mare 20, 0(299) 22221
Tricon Outlet: str. Ștefan cel Mare 20, 0(299) 23760