Daria Room s-a menținut și în 2018 în topul celor mai de succes Centre de Frumusețe din Republica Moldova și a legat parteneriate dincolo de hotarele țării. Brandul se dezvoltă în fiecare zi, puţin câte puţin. Prin paşi mici şi siguri, combinați cu mari și grei, reuşesc să creeze lucruri deosebite. Aceasta și este rețeta de succes a brandului Daria Room. (Coordonare text: Svetlana Tataru)

Istoria lansării brandului

Conceptul, ulterior brandul, Daria Room a fost gândit și lansat în 2015. Ideea aparține fondatoarei brandului Daria Room, Ana Platonov, iar împreună cu producătoarea de imagine, Alina Rusu, visul a devenit realitate. Astăzi, cei zece colaboratori ai salonului de frumusețe reușesc să presteze cele mai calitative și complexe proceduri cosmetice cu brandul „Daria Room”. Și deși acesta a pornit de la logouri și slogane, în realitate, are o semnificație mai cuprinzătoare și mai importantă. „Daria Room” nu a fost o alegere întâmplătoare, este un dar adus pentru cea mai mică membră a familiei Platonov. Fetița cuplului Oleg și Ana Platonov poartă numele Daria. Iată de ce „copilul de suflet”, născut în 2015, nu putea să poarte un alt nume. În plus, numele Daria are și o semnificație deosebită. Se zice că el posedă binele, menține bunăstarea și asta descrie misiunea celor de la „Daria Room”.

dariaroom-2nd-home_035Concurența

„Concurența neloială reprezintă orice acţiune realizată de întreprinderi în procesul concurenţei, care este contrară uzanţelor oneste în activitatea economică și anume acest lucru modifică piața, lăsând în urmă clienți nemulțumiți, dar și creșterea nefondată a neîncrederii în sectorul de activitate. Avem multe saloane în Moldova, dar puține își merită titlul!”, afirmă cei de la „Daria Room”.

Nouățile anului 2018

2018 a fost un an plin. Un an în care terapiile noi au fost intens urmărite de influenceri și mass-media, testate de aceștia și apreciate la justa valoare. Proceduri precum Eximia, Eclipse MicroPen, Hydrofacial, Bubble Peeling și Plasma Pen au devenit un trend pe piața autohtonă.

Promovarea

Câteva dintre cele mai importante etape în promovarea brandului pot fi împărtășite și vouă. Evident că cei de la „Daria Room” nu au ezitat să acorde o mare atenție pentru Social Media, promovându-şi serviciile în diverse grupuri sau organizații de profil. Încearcă să participe la toate evenimentele mondene, stabilind noi contacte și colaborări, inclusiv peste hotare. Și, nu în ultimul rând, muncesc cu sârguință și cu mult suflet!

Diplome și certificări

În 2018, Daria Room a adunat în palmaresul său mai multe diplome și certificări, printre care și titlul de Trainer International Bruno Vassari pentru 3 dintre specialiștii salonului. 2018 a fost un an plin, în care frumusețea a însemnat sănătate, naturalețe și expresivitate. Acest lucru l-am valorificat dincolo de Republica Moldova. Acolo unde există o industrie întreagă care lucrează în serviciul frumuseții și al tinereței feminine. Acest lucru ne inspiră, deja de 3 ani, să aducem cele mai inovative, eficiente, nedureroase și naturale proceduri potrivite pentru fiecare. 2018 a adus prin Daria Room câteva servicii de top în lume: Bubble Peeling, Hydrofacial și Tratamentele cu Probiotice de la Bruno Vassari!

274a2954Ana Platonov, Fondatoarea Daria Room

„2018 a fost un an plin, în care frumusețea a însemnat sănătate, naturalețe și expresivitate. Acest lucru l-am valorificat dincolo de Republica Moldova. Acolo unde există o industrie întreagă care lucrează în serviciul frumuseții și al tinereței feminine. Acest lucru ne inspiră, deja de 3 ani, să aducem cele mai inovative, eficiente, nedureroase și naturale proceduri potrivite pentru fiecare. 2018 a adus prin Daria Room câteva servicii de top în lume: Bubble Peeling, Hydrofacial și Tratamentele cu Probiotice de la Bruno Vassari!„