Dacă am căuta un singur cuvânt ca să spunem cum a fost anul 2016 pentru Evelina Zara, atunci acesta ar fi „metamorfoze”, inclusiv pentru afacerea ei, Vivi Art Boutique. Brandul de haine pentru copii a devenit unul apreciat în rândul micilor clienți, acest lucru fiind confirmat și de prezența acestuia în ediția noastră TOP 100 Branduri din Moldova.

Cea mai importantă reușită în carieră, Evelina spune că abia urmează să o atingă. Preferă să gândească global, având ambiția și dorința să își realizeze curajoasele idei.

Dacă tot am amintit de metamorfoze, acestea continuă să apară în activitatea Evelinei. Pas cu pas, numele brandului Vivi Art Boutique s-a consolidat, a crescut și a ajuns la un alt nivel. În anul 2016 s-au depus eforturi, s-a observat multă perseverență pentru a fi creată o bază solidă ce permite extinderea brandului și în afara țării.

Au fost și unele situații mai dificile, cărora Evelina, susținută de echipa sa, le-a făcut față cu brio. „Suntem o companie social responsabilă și am avut ca scop prioritar îmbunătățirea condițiilor de muncă pentru personal, motivarea lor nonmaterială și, desigur, triplarea numărului de angajați”, precizează Evelina. Aceste tendințe vor continua și în 2017. Își dorește implicarea companiei în proiecte sociale și pe viitor, prin intermediul acestora crescând bunăstarea inclusiv a angajaților.

Afacerea pe care o gestionează are la bază analiza oportunităților ce apar pe parcurs, iar acțiunile și investițiile de azi se vor materializa prin multă implicare și dăruire, asigurând companiei longevitate și succes.

„Tot ceea ce facem este muncă de echipă și fiecare membru este o parte componentă a unui întreg mecanism. Cred că resursele umane, comunicarea și perseverența alcătuiesc forța motrice a companiei”, este de părere Evelina.

3341587Fişier

Proprietara brandului „Vivi Art Boutique”

Data și locul nașterii:
2 iunie 1984, Chișinău

Studii: ASEM

 

 

 

 

 

 

Text: Iuliana Mămăligă

Foto: Victor Pictor