Husnu Tayanc, Omul Anului 2018 în industria hotelieră

Și în anul ce a trecut, competențele manageriale ale lui  Husnu Tayanc au adus roade frumoase. „Radisson Blu Leogrand Hotel” a continuat să fie în topul preferințelor celor care caută unități de cazare, să petreacă timpul într-un restaurant select ori să se relaxeze la un SPA cu cele mai bune servicii în domeniu. Performanțele nu au fost posibile și fără echipa pe care o conduce, echipă ce se implică mult pentru a menține reputația impecabilă a hotelului, fapt ce le reușește an de an. Pentru Husnu Tayanc succesul se asociază cu multă muncă, mai ales cu munca făcută cu drag și pasiune. Nu în zadar filosofia brandului e bazată pe faptul că fiecare moment contează, iar importanța acestuia depinde de oamenii care îl creează!

Suntem primul hotel din Republica Moldova asociat unui operator internațional de top din acest domeniu. E o onoare și o responsabilitate enormă pentru noi toți, oamenii de la „Radisson Blu Leogrand Hotel”. Unul dintre scopurile noastre e să atragem turiștii străini, să se majoreze numărul acestora. Ba mai mult, e și o oportunitate de a promova viața și cultura Chișinăului. Hotelul nostru găzduiește evenimente private sau publice. Suntem deschiși pentru colaborări și stabilirea parteneriatelor noi.

Pot să spun cu încredere că obiectivele anului 2018 au fost îndeplinite. E performanța noastră, a întregii echipe. Oamenii au fost, sunt și vor fi sursa principală în a construi lucruri frumoase. Suntem încântați de faptul că anul trecut, am fost aleși de  personalități importante în calitate de gazdă. Aici aș putea enumera vizita Prințesei Thailandei, Maha Chakri Sirindhorn, dar și a Președintelui Turciei, Recep Tayyip Erdoğan. Un alt succes a fost faptul că am obținut locul întâi la Gala Turismului 2018. E o răsplată pentru cea mai bună unitate de cazare din Chișinău. Acest lucru nu ar fi fost posibil fără cei care au avut încredere în serviciile și munca noastră.

Suntem în pas cu tehnologiile moderne. Am inclus aplicația „On Touch Service”. E o inovație pentru noi, dar are priză la cei care se cazează la hotelul nostru. Utilizarea acesteia presupune că doar prin intermediul unui smartphone ai parte de asistența unui concierge virtual, alegerea unei camere preferate, programări la salonul de frumusețe, organizarea unei excursii sau chiar servirea cinei în cameră. Ce poate fi mai comod decât să le ai pe toate la un click distanță?

Hotelul nostru este unul de cinci stele, suntem aliniați la standarde internaționale și suntem prima unitate de cazare de acest tip în Republica Moldova. Avem angajați nu doar cetățeni moldoveni, dar și de peste hotare. E o șansă inedită de a face schimb de experiență, de a promova multiculturalismul, dar și ospitalitatea oamenilor din această țară. Investim în traininguiri de calificări, de îmbunătățire a capacităților profesionale din echipa noastră.

Suntem o unitate de cazare full-service. Recomandăm cu multă căldură restaurantul cu specific asiatic și nu doar, „Zaxi”, care e situat pe acoperișul hotelului și oferă o panoramă de vis. Avem și restaurantul „New York”, deschis non stop. Recomand centrul de convenți unde au loc forumuri internaționale, seminare, prezentări, premieri, nunți, cumetrii cu capacitatea de până la 1000 oameni. Am diversificat aria serviciilor și aici menționez: spălătorie și curățătorie chimică, SPA și fitness centru etc.

Text: Iuliana Mămăligă

Foto: Natalia Mitereva

Abonează-te la articolele

Vip Magazin