VIP Magazin și Floare Carpet prezintă Brandurile Anului 2018: Floare Carpet

Cu o istorie de 40 de ani, pe care i-a aniversat în anul 2018, S.A. „FLOARE CARPET” oferă și în continuare numeroșilor săi cumpărători căldură și confort, fiind și rămânând și mai departe un Brand PREMIUM în domeniul producerii covoarelor de lână. Covoarele „Floare-Carpet” pot fi întâlnite în cele mai de vază clădiri și localuri din lume, cum ar fi Casa Regală a Marii Britanii, bisericile și mănăstirile din Grecia, sau reședințele lui Vladimir Putin și a lui Dmitri Medvedev – dovada unui brand cu renume.poza-covor-floare-carpet-1PREZENTUL

Printre obiectivele strategice stabilite și realizate dă către companie pentru anul 2018 a fost redobândirea poziției de lider pe piața locală în domeniul producerii și vânzării covoarelor din lână naturală, precum și dublarea vânzărilor din magazinul de firma Floare-Carpet S.A. În 2018, compania a lansat cea mai tare promoție a anului – toate covoarele la jumătate de preț și a participat cu colecții noi la cea mai mare expoziție de profil: DOMOTEX 2018. La capitolul aprecieri, menționăm și câștigarea concursului „Marca comercială a anului” – Mercuriul de Aur. Printre provocările cărora le-a făcut față „Floare-Carpet” în 2018, menționăm deschiderea primului magazin de firmă în București, România, obiectiv realizat cu succes, iar la capitolul noutăți implementate pe piață vorbim despre începutul producerii covoarelor din fir sintetic, direcție pe care compania intenționează să o dezvolte și mai departe.

274a8529ISTORIA

De la înființare, compania a făcut parte din asociația producătorilor, cunoscută sub denumirea „Floare”, începând cu 1978. După aceasta a urmat reorganizarea întreprinderii, care a devenit „Floare-Carpet” S.A. Compania a trecut prin câteva etape în care s-au produs schimbări esenţiale de produs, brand şi piaţă de desfacere. Brandul „Floare-Carpet” a fost creat şi lansat la zece ani după deschiderea companiei, în 1988.

274a8586SIMBOLISTICA 
Acum, sigla brandului o reprezintă o carpetă cu un unghi îndoiat şi un ghem de aţă. Iniţial, în locul ghemului de aţă a fost o floare. Acest lucru a fost determinat şi de numele întreprinderii, un
rol important având elementul floral ce persistă pe covoarele tradiţionale moldoveneşti. Odată cu modificarea sortimentului de produse, adaptate cerinţelor consumatorilor, floarea nu
mai reprezintă acum un element primordial în designul covorului, astfel că s-a decis înlocuirea acesteia în logoul brandului. În 2018 a fost lansat sloganul „40 de ani de căldură și confort”, care a întruchipat în câteva cuvinte istoria de succes al covoarelor ecologice și naturale fabricate de Floare-Carpet S.A. în aceasta perioadă.

PROMOVAREA
Accentul principal în promovarea brandului este pus, în prezent, pe reţelele de socializare şi mediul online, acesta fiind promovat activ şi prin intermediul site-ului companiei, www.floare-carpet.md, dar şi a paginii sale de Facebook. Pentru a fi mai aproape de cerinţele partenerilor de peste hotare, s-a creat prima versiune a unui portal B2B, care va oferi un avantaj enorm în plasarea comenzilor online, iar stocurile şi disponibilitatea lor vor putea fi accesate rapid şi în regim live. În acelaş timp, Floare-Carpet a fost promovat şi la TV şi radio. S-a păstrat şi tradiţia
promovării brandului prin intermediul participărilor la diverse târguri, expoziţii şi concursuri, iar pentru a informa clienţii despre gama de produse, au fost tipărite cataloage.

veselin-roadideal-1VESELIN RODIDEAL, DIRECTOR GENERAL „FLOARE-CARPET” S.A.

A fost un an cu multe provocări, iar competiția acerbă cu alți producători ne-a impus să devenim foarte activi în promovarea brandului și, în același timp să lucrăm la sporirea volumelor de producere. Dar cel mai important lucru pentru fabrica de covoare „Floare-Carpet” și managementul companiei este satisfacția clienților noștri, care apreciază covoarele calitative produse din lână naturală – din aceste considerente, lucrăm doar cu cei mai buni furnizori de materie primă din lume.

Abonează-te la articolele

Vip Magazin