TOP BRANDURI 2019: JULIUS MEINL

Julius Meinl – o marcă plină de istorie, o poveste unică, o calitate premium. înființată la Viena, compania Julius Meinl este o afacere de familie de succes internațional, fiind ambasadorul Culturii Cafenelei Vieneze de mai bine de 150 de ani. Succesul global Julius Meinl se bazează pe valorile sale tradiționale: cinci generații de expertiză în cafea, produse premium și servicii excelente oferite clienților.

Julius Meinl inspiră și astăzi oameni din întreaga lume, la fel cum o făcea cu poeții de altădată în cafenelele vieneze. Cafeneaua vieneză au fost dintotdeauna locul de întâlnire al scriitorilor, pictorilor, muzicienilor și filosofilor, rămânând a fi locul unde oamenii continuă să se conecteze, să discute, să împărtășească și să creeze idei la o ceașcă de cafea sau ceai.

Prezent în peste 70 de țări, Julius Meinl servește zilnic clipe de inspirație celor peste 5 milioane de consumatori aflați în căutarea produselor premium și a inspirației poetice. Compania se clasează în top 3 mărci de cafea premium în peste 40 de țări, fiind lider de piață în hoteluri, restaurante și cafenele din Austria, CEE, țările din bazinul Mării Adriatice și Rusia.

ISTORIA SE REFLECTĂ ÎN PROMISIUNEA CALITĂȚII

Înființată în 1862, în capitala Austriei, compania Julius Meinl a supraviețuit celor două conflagrații mondiale din secolul XX, dar și pierderii celor mai multe dintre filiale din Europa Centrală și de Est, în urma divizării teritoriale postbelice a Europei.

Secole de tradiție în prepararea celei mai bune cafele s-au materializat, prin dedicare de timp și eforturi, în rezultate remarcabile.

Julius Meinl își menține promisiunea unei calități de top, având implementat un sistem de control al calității, la fiecare nivel al lanțului de aprovizionare.

În același timp, este și una dintre cele mai vechi afaceri de familie.

Peste 150 ani de expertiză în cafea

În 1862, Julius Meinl I, originar din Boemia și descedent al unei familii de brutari, deschide un magazin de mirodenii în centrul Vienei unde vindea cafea verde, cacao, ceai, mirodenii, orez și zahăr.

1877 – Julius Meinl al II-lea revoluționează prăjirea cafelei prin metode și procese dezvoltate chiar de el. Prin aceste metode, boabele de cafea nu mai ajungeau în contact direct cu gazele combustibilului și astfel, pentru prima dată, nu mai aveau postgust strain, ci doar întreaga aromă.

1912 – Sediul companiei este mutat în locul care astăzi este numit Julius Meinl Gasse (denumirea străzii a fost primită mai târziu, după Julius Meinl al II-lea, în 1954) în districtul 16, unde a rămas până astăzi. Pe lângă faptul că este cel mai mare prăjitor de cafea din Imperiul Austro-Ungar, Julius Meinl este și cel mai mare importator de cafea și ceai dintr-o zonă economică cu 50 milioane de locuitori.

1924 – Designerul Joseph Binder crează Maurul Meinl, ce devine marca de comerț pentru cafea, iar mai târziu, a întregii companii.

1950 – La adresa Graben 19, în Viena, se deschide magazinul drapel al Julius Meinl, ce a rămas până astăzi locația Nr. 1 pentru delicatese – Julius Meinl Am Graben

1962 – Pentru a marca aniversarea centenarului companiei, este creat și lansat blend-ul JUBILAUM.

1980 – Este lansat exclusivistul sortiment de cafea – President.

2002 – Focusul puternic pe afacerea de bază, dar și expansiunea internațională, fac binecunoscută cafeaua Julius Meinl departe de granițele Austriei. Se deschide prima cafenea Julius Meinl din Chicago.

2004 – Faimosul designer italian Matteo Thun își asumă relansarea logoului companiei și dezvoltă un nou și modern design pentru cești.

2010, septembrie – Lansarea distribuției produselor Julius Meinl în Republica Moldova.

2012 – Julius Meinl sărbătorește cei 150 de ani de calitate și experiență incontestabilă.

845 angajați la nivel mondial

„Vrem să contribuim la transformarea lumii într-un loc mai bun, mai poetic, pentru noi și pentru generațiile viitoare, cu pași mici dar semnificativi.”

Marcel Loffler (CEO, Julius Meinl Industrieholdung Gmbh)

Julius Meinl – brandul sustenabil pe plan internațional

Sustenabilitatea ne-a modelat istoria încă de la începuturi. Pe măsură ce compania s-a dezvoltat, așa a crescut și responsabilitatea socială a Julius Meinl către angajații săi și către mediul înconjurător.

Julius Meinl răspunde la provocările sociale și de mediu la nivel global, manifestând o responsabilitate sporită în fața generațiilor următoare. Printre cele mai recente realizări ale companiei în domeniul sustenabilității se numără: reducerea semnificativă a cantității de material folosit în ambalajele Julius Meinl pentru a contribui pozitiv la starea de bine a mediului înconjurător, introducerea inovațiilor în materialele de ambalat alternativ, precum soilon-ul biodegradabil pentru plicurile de ceai, implementarea unui sistem de liste de control pentru achiziții sustenabile, pentru a garanta condiții de lucru echitabile, etc. Pentru anul următor, Julius Meinl a stabilit o serie de acțiuni, cu impact pozitiv pentru întreaga societate. Compania planifică să utilizeze pahare pentru cafea fabricate exclusiv din materialele biodegradabile rămase în urma prelucrării trestiei de zahăr. De asemenea, toate capsulele de cafea vor fi făcute din materiale biodegradabile care pot fi compostate industrial.

Julius Meinl va lansa inițiativa “Poetry for the Planet” care va face parte din mișcarea internațională „Poetry for change”. Astfel compania dorește să îndemne consumatorii, care servesc o ceașcă de cafea în locațiile partenere Julius Meinl, să atragă atenția la problemele planetei și să transpună gândurile și preocupările de mediu în poezie.

Abonează-te la articolele

Vip Magazin