Jurnalista PRO TV Sorina Obreja este persoana pentru care cuvântul „campanie” are cu totul o altă semnificație. Implicată trup și suflet, prezentatoarea a devenit întruchiparea cauzelelor nobile și reușește de fiecare dată să sensibilizeze publicul asupra problemelor acute din țara noastră.
În interviul din cel mai recent număr al revistei VIP magazin, aflăm despre legătura Sorinei Obreja și unele campanii:
De când te știm, tot te lauzi că ești în campanii… Electorale, publicitare, de care fel? Ce-ți aduc ele și ce le dai tu lor?
,,Mă laud, zici? Mă laud pentru că am cu ce. Campaniile sociale realizate de PRO TV au fost întotdeauna și sunt cel mai tare produs de pe piața media din Republica Moldova. Nicio campanie nu a trecut fără impact, fără să schimbe o lege sau să determine autoritățile să ia măsuri față de o anumită problemă, fără să schimbe un destin sau să încurajeze oamenii să facă lucruri mai bine, mai cu dăruire. În ultimii aproape nouă ani, am fost implicată în toate campaniile de la noi – ,,Am cu ce”, ,,Vreau părinții acasă!”, ,,Moldova fără oameni”, ,,Nu mă bate!”, „Dăruiești și câștigi”, ,,Fă-ți Europa acasă!”, ,,Ucigași pe treceri de pietoni”. Și acestea sunt doar câteva dintre ele.
Pentru a afla mai multe despre Sorina Obreja, te invităm să citești interviul integral din luna septembrie a revistei VIP magazin.
Lasă un răspuns