Una din băncile preferate ale moldovenilor. Cu un portofoliu de produse care răspund oricăror necesităţi ale clienţilor fizici, dar şi ale celor mai mari companii, Moldindconbank a devenit un partener de încredere, dar şi un prieten pentru oameni şi afaceri cu visuri frumoase şi îndrăzneţe. Ştiu să le fie alături, mereu, şi să spună DA atunci când toate drumurile duc la… Moldindconbank.
O ISTORIE DE PESTE 60 DE ANI
Moldindconbank este una dintre băncile de top din Republica Moldova, care și-a început activitatea la 1 iulie 1959, în calitate de filială a Stroibank, din URSS. A doua zi de naștere a băncii este considerată data de 25 octombrie 1991, când instituția a fost reorganizată în Banca Comercială pe Acţiuni pentru Industrie şi Construcţii BC Moldindconbank S.A. Compania este o instituție financiară inovativă, orientată spre clienți, pentru a le asigura o experiență financiară europeană și a contribui la realizarea proiectelor lor de suflet.
O pagină nouă începe odată cu venirea investitorului european – Doverie United Holding din Bulgaria, care deține 78,21% din capitalul social al băncii. În prezent, conducerea instituției este formată din specialiști de înaltă valoare din Bulgaria, Franța, Marea Britanie, România, Republica Moldova, Ucraina, iar președinte al Consiliului este Herbert Stepic, cunoscut drept promotor al investițiilor bancare occidentale în Europa Centrală și de Est. Datorită Moldindconbank, acțiunile investitorului său au ajuns în topul preferințelor brokerilor de la bursă.
PROVOCĂRILE ANULUI 2021
În anul 2021, conducerea și echipa Moldindconbank s-au concentrat pe implementarea modelului de afaceri axat pe cele mai bune practici europene. Banca este lider pe mai multe segmente ale pieței bancare, inclusiv la capitolul credite imobiliare, care răspunde cu multă înţelegere nevoilor personale ale persoanelor fizice şi oferă finanțări pentru dezvoltarea afacerilor, inclusiv prin intermediul Proiectului „Livada Moldovei”. Se concentrează mult pe eficiență, ceea ce este important mai ales în contextul consecințelor pandemiei de COVID-19.
APRECIERI DE SPECIALITATE
Anul trecut, banca a deschis un Centru pentru deservirea în exclusivitate a clienților corporativi. Companiile și instituțiile care se deservesc la Moldindconbank beneficiază aici de avantaje suplimentare, precum comoditate și rapiditate de deservire. Or, aceasta este doar prima rândunică. Urmează extinderea modelului de deservire individuală, aplicat în acest Centru și în alte oficii ale băncii. În cel mult 3 ani, toate subdiviziunile urmează să arate la fel. În 2021, brandul s-a concentrat activ și pe creșterea eficienței, reuşind să reducă costurile de desfășurare a afacerii, fără să fie afectată calitatea serviciilor oferite clienților. Eforturile le-au fost apreciate și de revista britanică de specialitate The Banker, care a constatat că Moldindconbank este cea mai eficientă bancă din Moldova.
PUDRA CARD
Instituţia s-a concentrat și asupra segmentului retail, venind cu oferte de finanțare rapidă a nevoilor personale. Acest lucru presupune că un număr mare de cetățeni și-au renovat interiorul caselor, au cumpărat bunuri care să le facă traiul mai comod, și-au finanțat studii, vacanțe și multe alte nevoi, fără ca efortul financiar să fie o povară pentru ei. La fel, Moldindconbank a lansat inovații printr-un produs fără egal pe piața locală – cardul Platinum pentru femei Pudra Card. Produsul exclusivist are o mulțime de avantaje atât în Republica Moldova, cât și peste hotare, fiind apreciat de clienții băncii – femei active, care pun preț pe individualitate, comoditate și numeroasele avantaje ale acestui card. Printre altele, cardul vine la pachet cu reduceri de până la 15 la sută pentru diferite produse și servicii de la cei peste 100 de parteneri naționali și internaționali ai proiectului; asigurare medicală și testare pentru COVID gratuite pentru călătorii; acces gratuit în zone lounge din aeroporturi; serviciul Concierge și multe alte avantaje.
INSTRUMENTE DE PROMOVARE
Moldindconbank a folosit activ toate instrumentele disponibile pentru a aduce la cunoștința publicului informații despre noile produse și servicii, dar și pentru a-i informa despre realizări și istorii de succes. Aici menționăm publicitatea directă la posturile de televiziune cu cea mai mare audiență din țară, articole în presa online cu profil generalist și cea specializată în mediatizarea sectorului economic și/sau financiar. Sunt prezenți și în mediul online, pe cele mai importante platforme care facilitează diseminarea informației, dar și pe rețele de socializare, pentru a răspunde operativ și competent la solicitările clienților și a le oferi serviciile de care au nevoie.
MEREU ALĂTURI
Acesta este sloganul Moldindconbank. Ținând cont de faptul că banca deține cea mai mare rețea de subdiviziuni – 164 de sucursale și agenții și 258 bancomate, pot afirma, pe bună dreptate, că sunt mereu alături de clienți. Moldindconbank este lider și în segmentul cardurilor bancare din Republica Moldova, cu o pondere de 37,7% și un portofoliu de aproximativ 842,5 mii de carduri emise, ceea ce înseamnă că fiecare al treilea utilizator al cardurilor din țară este clientul lor și le este mereu alături.
SERII DE INOVAȚII
În 2022 vor continua acțiunile de consolidare și dezvoltare a pozițiilor de piață, de transformare a băncii în toate domeniile de activitate, ca să devină un etalon al standardelor din domeniu. Acest lucru înseamnă orientare continuă spre client. Spre client vine şi o serie de inovații foarte așteptate în Moldova. Moldindconbank se va concentra și pe tehnologii bancare digitale – includerea unor noi caracteristici ale aplicației mobile și stabilirea unui nou canal de comunicare cu clienții.
Lasă un răspuns