Anul 2021 a fost pentru SEBO anul schimbărilor. Și-au regândit strategiile de abordare a pieții, au lansat produse noi și au pus bazele unui program de loialitate ofertant. A prins viață și mascota pufoasă a companiei – motanul alb, care este un simbol al fidelității și prieteniei. De aceea, obiectivul lor de bază pentru anul 2022 rămâne a fi păstrarea unei bune relații cu clienții, bazată pe respect și sprijin loial.
NUME RĂSUNĂTOR
SEBO este un nume care a devenit rapid cunoscut în toată țara. „Cum le-a reușit asta?”, se întreabă mulți. Răspunsul e simplu – prin identificarea nevoilor oamenilor și oferirea unui răspuns imediat la necesitățile lor stringente. Povestea lor are în spate o puternică conotație familială. SEBO este inspirat din prenumele prescurtat al fiului fondatorului – Sebastian. Întreg procesul de lansare s-a petrecut într-un termen foarte scurt. Din momentul apariției ideii și până la deschiderea primului oficiu şi oferirea primului credit, a fost nevoie de doar trei luni de zile. Și astfel, începând cu anul 2017, SEBO uimește din nou și din nou.
SLOGAN INGENIOS
„SEBO – Amicul tău la credit!” este sloganul companiei care se pliază perfect întregului concept. Asemenea unui prieten adevărat, SEBO este mereu pregătit să vină în ajutor celui care are nevoie de susținere. Simbolul acestuia este motanul alb care semnifică devotamentul și fidelitatea. La fel ca și patrupezii, cei mai buni prieteni ai omului, și SEBO e mereu alături de clienții săi cu cele mai avantajoase oferte.
PORTOFOLIU DE CIRCA 500 MILIOANE LEI
Succesul unei companii se măsoară în profesionalismul oamenilor ei. Pentru SEBO, echipa sa mare și unită este și va fi cea mai mare realizare. Asemenea unei familii, angajații companiei sunt mereu pregătiți sa facă față oricăror încercări.
Pe parcursul anului 2021, 170 000 de clienți au primit consultanță, iar suma totală a creditelor acordate însumează circa 970 milioane lei. Astfel, portofolilul companiei pentru anul 2021 a ajuns la 470 000 000 lei.
OPTIMIZARE
În 2021, SEBO a operat cu cel mai mic buget de promovare, din momentul lansării companiei pe piață. Focusarea a fost pe optimizarea proceselor interne și identificarea de noi canale. Rezultatele obținute au întrecut toate așteptările, demonstrând că recorduri pot fi atinse chiar și cu bugete reduse.
2021 – UN AN AL SCHIMBĂRILOR
Una din prerogativele succesului unei companii este echipa de oameni care zi de zi, umăr la umăr, duc mai departe visul unui antreprenor. Începând cu anul 2017, an de an, compania de creditare SEBO continuă să-și uimească clienții prin oferte captivante și soluții potrivite pentru orice necesitate financiară. Dorința de a deveni mai buni în raport concurențial i-a impulsionat să fie mai receptivi la schimbările din sectorul nebancar. Astfel, a fost necesară o nouă abordare de strategie. În aceste condiții, provocarea de bază a companie a devenit menținerea poziției sale, prin adaptarea la noile reglementări, și în același timp, trecerea de la o strategie orientată pe produse de termen scurt, la o strategie a produselor pe termen lung.
REALIZĂRI
În anul 2021, SEBO a lansat un nou produs – Revolving Credit Line – o linie de credit în valoare de 55 000 lei, acordat clienților companiei pe o perioadă de 48 luni. Acesta reprezintă un produs unic, care întrunește cele mai avantajoase condiții – dobândă joasă și fără comisioane adăugătoare, comparativ cu ofertele competitorilor de pe piață. Totodată au fost adaptate necesităților clienților și dobânzile celorlalte produse deja existente.
În această perioadă pandemică, SEBO a creat mai multe campanii promoționale, a elaborat un program de loialitate pentru toți clienții fideli, oferindu-le reduceri de până la 50%. În aceeași ordine de idei a oferit reduceri considerabile și clienților cu dificultăți de plată.
SEBO ÎN VĂZUL TUTUROR
TV, radio, online, magazine – SEBO a fost în tot acest timp prezent peste tot. Și asta datorită mascotei companiei, pufosul motan alb, care a prins viață, devenind cel mai faimos motan din Moldova.
Pe lângă aceasta, SEBO, ca de obicei, nu a ezitat să bucure clienții cu campaniile sale răsunătoare. Vara, timp de 8 săptămâni, compania a oferit pizza tuturor clienților noi, iar în perioada iernii – 99% reducere pentru primele 2 luni la creditul FLEXI.
Totodată, în 2021, SEBO și-a orientat atenția spre proiectele de PR, prin lansarea pe platforma de socializare Facebook a unui grup de adopție „Adoptă cu Sebo”, unde fiecare își poate găsi un mic prieten. Astfel, au fost ajutați cu cele necesare pentru anul școlar 18 copii; au participat în Campania națională de Înverzire a Plaiului și Campania de Crăciun #ShoeBoxMoldova și încă multe altele.
NOI PROVOCĂRI
Un nou an vine cu noi provocări, transformate în realizări. În 2022 compania tinde să-și mențină poziția de Top pe piață, dar totodată va munci asiduu pentru a se adapta noilor legi din sectorul de creditare nebancar.
Anul 2021, a fost un an foarte promițător. Un an în care ne-am schimbat în totalitate viziunea asupra produselor, strategiei și campaniilor. Cursul pandemiei ne-a pus în față multe provocări. Cu toate acestea am reușit să ne focusăm pe lucruri cu adevărat importante pentru business. Datorită acestor schimbări am reușit să atingem câteva recorduri. Luna decembrie a fost cea mai bună, din acest punct de vedere, în care am reușit să acordăm cea mai mare sumă de până acum. Acest lucru ne confirmă că am ales direcția corectă. Însă acest succes nu ar fi fost posibil fără o echipă bună, care stă în spatele la sute de procese, o echipă de profesioniști dedicați.
SERGIU SOBULEAC
FONDATOR SEBO
Lasă un răspuns