De 10 ani transformă în poveste fiecare petrecere pentru cei mici! Împreună cu ei, toate prințesele și super-eroii sunt prezenți la distracție. Dar cine s-ar fi gândit că organizarea unei petreceri pentru un copil de 5 ani poate fi un business ATÂT de complicat? Tocmai de asta, creșterea organică și clienții fideli au fost prioritare pentru ca această afacere să ajungă una de succes.
MAȘINA LA SCHIMB CU AFACEREA
Partystore s-a lansat în 2011, urmând să creeze basme, magie şi emoţii. Zece ani – mult sau puţin?
Totul a început de la o zi de naștere. Copilul fondatoarei își dorea o petrecere exact ca în desenele animate, însă pe atunci nu puteai să găsești tot de ce ai nevoie pentru asta într-un singur loc. Pe piață nu era nimic, doar prestatori individuali. Iulia şi-a vândut mașina şi, cu jumătate din banii încasaţi – cca trei mii de euro, a deschis afacerea. A cumpărat costume, decoruri şi… s-a pornit la drum. Afacerea a crescut încet, dar sigur. Partystore i-a învățat pe maturi şi pe copiii lor cum să-și sărbătorească zilele de naștere.
PANDEMIA – DELOC UN OBSTACOL
Pandemia a schimbat multe lucruri care păreau tradiţie deja. Acum, clienții preferă să fie totul mai modest. Chiar dacă și gusturile, dar şi oamenii se schimbă, fericirea copiilor rămâne prioritate indiferent de timpuri şi trenduri. Ei sunt siguri că oamenii mereu vor avea poftă de petreceri frumoase.
1500 DE COPII FERICIȚI ÎNTR-O SINGURĂ LUNĂ!
Afacerea începe de la angajați și se menține prin clienți fideli.
Angajații fac diverse cursuri pentru o evoluție continuă și pentru că piața se schimbă la fiecare doi ani. Cea mai bună cifră care reflectă succesul companiei sunt cei 1500 de copii care rămân fericiți. Este agenția care face totul pentru distracţia copilului tău. Începând de la locație, decor și catering. Cele mai fidele cliente sunt mamele de afaceri. Ele ştiu ce vor, dar au şi maximă încredere în echipa agenţiei. Și asta e cel mai fain – îţi dezleagă mâinile pentru maximă creativitate. Serviciile Partystore nu sunt ieftine şi, din acest motiv, au în agendă câteva oferte pentru fiecare client. Nu există doar o ofertă! Au crescut organic și acum au o concurență sănătoasă.
DETALII CARE CONTEAZĂ
Costumele se fac la Moscova şi se schimbă deseori, ca să nu fie uzate. Spre exemplu, Elsa și Mikey Mouse – sunt un must la fiecare al doilea eveniment. Chiar dacă pot oferi orice altceva, standardul rămâne a fi cel mai solicitat. Fetele se vor prințese, baieții – super-eroi. Animatorilor le este greu uneori să trăiască aceleași personaje, însă încearcă de fiecare dată să fie unici.
PROMOVAREA
Compania colaborează foarte des cu bloggerii. Aceştia au un impact deosebit pentru acest gen de afacere. Chiar dacă cândva nu-și băteau capul pentru ceea ce înseamnă marketing, acum încearcă să inventeze strategii noi.
JOB SAU DISTRACȚIE?
De multe ori animatorii lor sunt întrebați cum este să ai un job unde doar te distrezi. Greșit! Acest job le aduce plăcere, bani și rezultat. Zi de zi își învață angajații să nu lucreze pentru bani, ci pentru un rezultat evident. Or, acesta apare numai dacă faci totul din plăcere.
SLOGAN
Sursa de inspirație – imaginația și energia copiilor. Un simplu brunch la piscină cu mamele poate fi cea mai faină petrecere pentru copilașii lor. Pentru echipa Partystore, contează ce văd în ochii copiilor atunci când îi distrează.
Până la pandemie aveam 22 de angajați, acum suntem 25. Dacă înainte eu eram cea care se implica mereu, de câțiva ani nu mai fac asta – mi-am „educat” foarte bine echipa. Pe conturile noastre mereu trebuie să fie bani. E un principiu după care mă conduc. Am avut multe perioade când voiam să închid totul și să nu mai continui. Acum doi ani eram gata să extind și să deschid o filială la București, însă, în ultimul moment, m-am răzgândit și am zis că nu este timpul potrivit. Nu am dat greș, foarte curând a început pandemia. În anul 2022 ne-am propus să fim mult mai creativi și să aducem ceva nou pe piață. Suntem siguri că vom reuși totul cu multă răbdare și pasiune.
IULIA TOLMACI
FONDATOAREA PARTYSTORE
Lasă un răspuns